Wydanie: BIURA REKLAMY 2017
Biuro reklamy - Media Service Zawada
![](/images/contents/photo_47579_1487682578_big.jpg)
Monika Grycko, Małgorzata Krysztopa, Kinga Zarzycka
Kinga Zarzycka dyrektor marketingu opowiada o pracy biura reklamy Media Service Zawada
Zmieniający się rynek prasowy to wyzwanie dla biura reklamy, ale przede wszystkim impuls do rozbudowania oferty o niestandardowe formy reklamy.
Dlatego na ten rok planujemy rozwój strategii łączącej różne media i gwarantującej klientom maksymalizację zasięgu przy optymalizacji kosztów. Już dziś oferujemy naszym partnerom wsparcie nie tylko w wyborze koncepcji, ale i w kreacji materiałów reklamowych dopasowanych do grupy docelowej oraz specyfiki pisma. Przygotowujemy layouty reklamowe w postaci: gier, planów lekcji, kalendarzy, plakatów i innych niestandardowych projektów drukowanych na łamach naszych publikacji, w postaci insertów lub samodzielnych produktów wspierających sprzedaż bezpośrednio w punktach klienta. Formy te cieszą się dużym zainteresowaniem, bo na dłużej przyciągają uwagę dzieci i poprzez wykorzystanie wielokrotnego kontaktu z reklamą wzmacniają przywiązanie do marki.
Dzięki pozytywnemu odbiorowi przez rynek innowacyjnych rozwiązań w obszarze reklamy prasowej w naszej ofercie na stałe zagościły okolicznościowe katalogi reklamowe dystrybuowane bezpośrednio do rąk dzieci i ich rodziców oraz specjalne pakiety butikowe przygotowywane wspólnie z telewizją.
Ponieważ największym zainteresowaniem wśród klientów cieszyły się w ub.r. formuły łączące działania reklamowe w prasie, internecie i TV dające efekt synergii, poszerzamy ten obszar współpracy. Rozwijamy portal Konkursiaki.pl. Oprócz standardowych formatów reklamowych proponujemy tworzenie w nim sekcji z prezentacją spotów, krótkich filmów, banerów oraz tworzenie spersonalizowanych gier absorbujących na dłużej uwagę dziecka i pozwalających na wywołujący pozytywne konotacje kontakt z reklamowanym produktem podczas zabawy. Rozszerzamy także współpracę z topowymi kanałami telewizyjnymi skierowanymi do dzieci, zapewniając tym samym obecność reklamowanych produktów w spotach telewizyjnych w jeszcze większym niż dotychczas zakresie. A dzięki synergii działań w różnych mediach zapewniamy naszym partnerom obecność niemal wszędzie tam, gdzie są dzieci i ich rodzice.
Media obsługiwane przez biuro reklamy Media Service Zawada
Prasa: „Scooby – Doo!” – sprzedaż: 34,5 tys. egz., czytelnictwo: 456 tys., „Cartoon Network Magazyn” – sprzedaż: 25,5 tys. egz., czytelnictwo: 342 tys., „Ben 10 Magazyn” – sprzedaż: 19,5 tys. egz., czytelnictwo: 231 tys., „DreamWorks Magazyn” – sprzedaż: 18 tys. egz., czytelnictwo: 53 tys., „Lego. Nexo Knights” – sprzedaż: 45,5 tys. egz., czytelnictwo: 494 tys., „Lego. Ninjago Masters of Spinjitzu” – sprzedaż: 80 tys. egz., czytelnictwo: 729 tys., „Lego Friends Magazyn” – sprzedaż: 32 tys. egz., czytelnictwo: 418 tys., „Winx Club” – sprzedaż: 27 tys. egz., czytelnictwo 209 tys., „Świnka Peppa Magazyn” – sprzedaż: 31,5 tys. egz., czytelnictwo: 505,4 tys., „Mia i Ja Magazyn” – sprzedaż: 18,5 tys. egz., czytelnictwo 201,4 tys., „MiniMini+ Magazyn” – sprzedaż: 23 tys. egz. czytelnictwo 342 tys., „Safiras Magazyn” – czytelnictwo: 60,8 tys., „Nick Jr. Magazyn” – sprzedaż: 24,5 tys. egz., czytelnictwo: 163,4 tys. „Lego. Elves” – czytelnictwo: 277,4 tys., „Magic Pocket Magazyn” – czytelnictwo: 171 tys., „Lego. City magazyn” (sprzedaż I – IX 2016, ZKDP czytelnictwo – VI 2016, Millward Brown)
Internet: Konkursiaki.pl, Ksiazeczkibajeczki.pl, Msz.com.pl
Struktura biura reklamy Media Service Zawada
Kinga Zarzycka - dyrektor marketingu, [email protected]
Monika Grygo, tel. 22 870 53 43 wew. 143, [email protected]
Małgorzata Krysztopa, tel. 22 870 53 43 wew. 114, [email protected]
Kontakt do biura reklamy Media Service Zawada
Tel. 22 870 53 43 wew. 143, 114
www.msz.com.pl
Hit 2016 biura reklamy Media Service Zawada
W roku 2016 poszerzyliśmy ofertę o: magazyn „Nick Jr.” dla najmłodszych, „Safiras” dla dziewczynek w wieku pięć–osiem lat oraz „Lego® Nexo Knight”, który szybko stał się jednym z trzech najlepiej sprzedających się magazynów dla dzieci. Wprowadziliśmy też na rynek szereg wydań specjalnych magazynów z modnymi dodatkami, książek i innowacyjnych produktów wydawniczych z atrakcyjnymi formatami reklamowymi. Zaś w ofercie reklamowej pojawiły się nowe formaty: katalog produktowy stanowiący inspirację dla prezentów świątecznych, dystrybuowany w salonikach prasowych wśród nabywców tytułów skierowanych do dzieci i/lub parentingowych oraz Wspólny Butik świąteczny – pakiet reklamowy realizowany z telewizją Nickelodeon zawierający prezentację produktów klientów w „Scooby – Doo!” i „DreamWorks Magazyn” oraz specjalny spot telewizyjny; dodatkową wartość oferty stanowiła ekspozycja produktów w internecie (Nick.com.pl i Konkursiaki.pl).
Kinga Zarzycka - biuro reklamy
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
![Press logo](/images/press_logo_red.png)