Wydanie: BIURA REKLAMY 2017
Biuro reklamy - Grupa Eurozet
![](/images/contents/photo_47578_1487680884_big.jpg)
Ewa Rosiewicz, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet
O pracy biura reklamy Grupy Eurozet opowiada Ewa Rosiewicz, dyrektor biura reklamy
Na ten rok planujemy dalszy rozwój ofert niestandardowych, szytych na miarę potrzeb klienta. Dzięki synergii radia, Internetu i eventów możemy realizować jego najbardziej wyszukane cele.
2016 był kolejnym bardzo udanym rokiem dla całego rynku radiowego, w tym również dla Grupy Eurozet. Osiągnęliśmy wyższy wzrost przychodów niż średnia w branży radiowej, mimo że według Kantar Media wyniósł on -0,7 proc. Wzrost ten ma swoje źródło w optymalizacji dostępnego w sprzedaży czasu reklamowego. Skorzystały z niego głównie branże: handlowa i motoryzacyjna oraz farmaceutyczna.
Nasi klienci coraz częściej sięgają po oferty pakietów wysokozasięgowych i realizują kampanie równolegle w kilkudziesięciu stacjach radiowych, w tym w Zet Total. Ogromnym zainteresowaniem cieszą się kampanie wykorzystujące, poza tradycyjnymi spotami, również sponsoring oraz aktywności online.
W ub.r. po raz kolejny, realizowaliśmy projekty crossmediowe i akcje zewnętrzne, m.in.: „Przebojowe lato Radia Zet i Polsatu”, „Start do nart” czy „BMW Jazz Club”. Także na ten rok Eurozet Live planuje ciekawe projekty: „Zet Cafe” z 11 przystankami wakacyjnymi w Polsce, „Active Summer” nad Bałtykiem czy „Dzień Dziecka” przed PKiN w Warszawie. Liczymy na duże zainteresowanie naszych partnerów.
Ponadto przewidujemy rozwój akcji specjalnych opartych na narzędziach typu konkursy antenowo-internetowe, sponsoringi audycji tematycznych, tworzenie serwisów online od podstaw czy wreszcie eventy o różnej skali produkcji. Takie działania stwarzają możliwości wyróżnienia się na tle innych przekazów marketingowych, dotarcia do szerszego grona odbiorców i ich zaangażowania. Wewnętrzna Grupa Kreatywna, w skład której wchodzą przedstawiciele sprzedaży, redakcji i konsultanci zewnętrzni, pozwala wychodzić naprzeciw coraz bardziej złożonym potrzebom naszych reklamodawców.
Media obsługiwane przez biuro reklamy Grupy Eurozet
Radio: Radio Zet, Radio Zet Chilli, Antyradio, Radio Plus (Eurozet), sieć stacji lokalnych Radio Zet Gold, Pakiet Niezależnych (ponad 50 stacji lokalnych) – udział w czasie słuchania: 24,5 proc., zasięg dzienny (estymacja na populację): 8,3 mln słuchaczy (1.-12.2016, Radio Track)
Internet: Radiozet.pl, Antyradio.pl, Zetchilli.pl, Planeta.fm, Azorek.pl i inne
Struktura biura reklamy Grupy Eurozet
Ewa Rosiewicz - dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet, [email protected]
Anna Kopytowska - dyrektor sprzedaży ogólnopolskiej, [email protected]
Renata Wysocka - dyrektor obsługi klienta - rynek warszawski, [email protected]
Anita Jankowska - dyrektor obsługi klienta - rynki regionalne, [email protected]
Karol Kłos - dyrektor rozwoju sprzedaży, [email protected]
Zbigniew Krupnik - dyrektor Eurozet Live, [email protected]
Justyna Wojtkowska - dyrektor Studia Zet, [email protected]
Kontakt do biura reklamy Grupy Eurozet
Eurozet sp. z o.o.
Biuro Reklamy
ul. Żurawia 800-503 Warszawa
Tel. 22 583 31 00
[email protected]
www.rrm.pl
Hit 2016 biura reklamy Grupy Eurozet
Grupa Eurozet może pochwalić się znakomitą dynamiką rozwoju obszaru online. Dziś ma łącznie ok. 4,61 mln realnych użytkowników (I 2017, PBI/Gemius), co daje jej 35. pozycję wśród wszystkich podmiotów internetowych w Polsce. Rok do roku oznacza to awans w rankingu o 55 pozycji i wzrost liczby realnych użytkowników o 163 proc.
Ewa Rosiewicz, dyrektor biura reklamy
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
![Press logo](/images/press_logo_red.png)