Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 03, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tadeusz Rusek dyrektorem marketingu Geely Auto. Ma ponad 20 lat doświadczenia

Tadeusz Rusek jest menedżerem z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu markami (fot. materiały prasowe)

Tadeusz Rusek został dyrektorem marketingu w Geely Auto.

Kluczowe obszary, za które odpowiada w Geely Tadeusz Rusek, to strategia biznesowa, pozycjonowanie i komunikacja tej chińskiej marki.

Czytaj też: Startuje agencja marketingu technologicznego More is More. Lena Stryjewska prezeską i CEO

Rusek ma ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu markami i zespołami. Przez ostatnie 10 odpowiedzialny był za komunikację takich marek, jak Tyskie, Wyborowa, Ballantine's, Ostoya czy Becherovka, dzięki pracy w Pernod Ricard na stanowisku global brand & business development director, local strategic brands.

Geely Auto to producent samochodów z siedzibą w Hangzhou. Grupa zarządza takimi markami, jak Volvo i Polestar, Lotus, Smart, Farizon, Lynk & Co i Zeekr.

Czytaj też: UODO zatwierdził kodeks postępowania dla agencji badawczych

(AMS, 03.12.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.