Tadeusz Rusek dyrektorem marketingu Geely Auto. Ma ponad 20 lat doświadczenia
Tadeusz Rusek jest menedżerem z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu markami (fot. materiały prasowe)
Tadeusz Rusek został dyrektorem marketingu w Geely Auto.
Kluczowe obszary, za które odpowiada w Geely Tadeusz Rusek, to strategia biznesowa, pozycjonowanie i komunikacja tej chińskiej marki.
Czytaj też: Startuje agencja marketingu technologicznego More is More. Lena Stryjewska prezeską i CEO
Rusek ma ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu markami i zespołami. Przez ostatnie 10 odpowiedzialny był za komunikację takich marek, jak Tyskie, Wyborowa, Ballantine's, Ostoya czy Becherovka, dzięki pracy w Pernod Ricard na stanowisku global brand & business development director, local strategic brands.
Geely Auto to producent samochodów z siedzibą w Hangzhou. Grupa zarządza takimi markami, jak Volvo i Polestar, Lotus, Smart, Farizon, Lynk & Co i Zeekr.
Czytaj też: UODO zatwierdził kodeks postępowania dla agencji badawczych
(AMS, 03.12.2025)










