"Gazeta Wyborcza" liderem wpływów reklamowych wśród dzienników. Dane Kantar Media
Cennikowe przychody reklamowe "GW" wzrosły o 16,4 proc. (fot. materiały prasowe)
W trzecim kwartale 2025 roku wśród dzienników największe wpływy z reklam uzyskała "Gazeta Wyborcza" – wynika z danych cennikowych Kantar Media, które nie uwzględniają indywidualnie udzielanych rabatów. Największy wzrost zanotowała "Gazeta Polska Codziennie".
"Gazeta Wyborcza" (Grupa Agora) uzyskała z reklam 44 mln zł, czyli o 16,4 proc. więcej niż w trzecim kwartale 2024 roku.
Czytaj też: "Rzeczpospolita" podnosi ceny prenumeraty na 2026 rok. Drożej nawet o 57 zł
Cennikowe przychody reklamowe "Rzeczpospolitej" (Gremi Media) wyniosły 32,4 mln zł i były nieznacznie niższe niż rok wcześniej (spadek o 0,3 proc.).
"Dziennik Gazeta Prawna" (Infor PL) zebrał z reklam 19,8 mln zł (wzrost o 11 proc.). Tuż za nim znalazł się "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska), którego przychody wyniosły 19,3 mln zł (wzrost o 20,6 proc.).
Relatywnie największy wzrost wpływów reklamowych, bo o 119,8 proc., zanotowała "Gazeta Polska Codziennie" (Forum SA). Uzyskała z tego tytułu 12,7 mln zł.
Tym samym "GPC" wyprzedziła w zestawieniu "Super Express" (Grupa ZPR Media), który miał z reklam 11,3 mln zł (spadek o 2,3 proc.).
Czytaj też: Wspominamy ludzi mediów, którzy odeszli w ostatnim roku. Stoparczyk, Pytlakowski, Turski
(JF, 02.11.2025)










