PAP uruchomiła monitoring mediów i rozpoczyna rozmowy z pierwszymi klientami
Obecnie PAP oferuje monitoring ok. 500 polskich mediów (fot. Albert Zawada/PAP)
Polska Agencja Prasowa uruchomiła zapowiadany monitoring mediów. Jednak nie rozpoczęła jeszcze szerokiego oferowania tej usługi.
O planach uruchomienia monitoringu mediów PAP informował w sierpniu. Obecnie agencja ma w ofercie monitoring ok. 500 polskich mediów.
Czytaj też: 564 pracowników apeluje do Tuska o zniesienie stanu likwidacji mediów publicznych
– Dopiero od kilku dni rozmawiamy z pierwszymi klientami na temat oferowania im tej usługi. Zainteresowanie nią będziemy mogli podsumować na przełomie grudnia i stycznia – mówi Tomasz Gruszka, dyrektor biura operacyjnego PAP.
Monitoring mediów PAP opiera się na technologii dostarczonej przez łotewską agencję informacyjną LETA.
W przeszłości PAP oferował już monitoring mediów – do 2007 roku.
Czytaj też: Na kongresie PiS Jacek Kurski zapowiedział fundusz dotujący Republikę i wPolsce24
(MAK, 01.11.2025)










