Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 22, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Harbingers nagrodzone w konkursie Google Ads Impact Awards 2025

Harbingers była jedyną polską agencją w finale konkursu (fot. materiały prasowe)

Agencja digital marketingowa Harbingers oraz Mi-store.pl, autoryzowany sklep Xiaomi w Polsce, zdobyły nagrodę główną w kategorii Media Achievement w konkursie Google Ads Impact Awards 2025 dla regionu EMEA.

Google Ads Impact Awards to konkurs, w którym nagradzane są najlepsze kampanie Google Ads na świecie. Do finału trafiają projekty, które wyróżniają się skalą wyników, kreatywnością i doskonałością operacyjną.

Czytaj też: Papaya Films z czterema nominacjami do EMEA Shots Awards 2025

W tym roku projekty nagradzane były w pięciu kluczowych kategoriach: Data Innovation, Media Achievement, Creative Impact, AI Excellence oraz International Growth.

Harbingers była jedyną polską agencją w finale konkursu.

Czytaj też: McCann Poland z Grand Prix Golden Drum 2025 za kampanię „Public Money ATM”

(KAP, 22.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.