Harbingers nagrodzone w konkursie Google Ads Impact Awards 2025
Harbingers była jedyną polską agencją w finale konkursu (fot. materiały prasowe)
Agencja digital marketingowa Harbingers oraz Mi-store.pl, autoryzowany sklep Xiaomi w Polsce, zdobyły nagrodę główną w kategorii Media Achievement w konkursie Google Ads Impact Awards 2025 dla regionu EMEA.
Google Ads Impact Awards to konkurs, w którym nagradzane są najlepsze kampanie Google Ads na świecie. Do finału trafiają projekty, które wyróżniają się skalą wyników, kreatywnością i doskonałością operacyjną.
Czytaj też: Papaya Films z czterema nominacjami do EMEA Shots Awards 2025
W tym roku projekty nagradzane były w pięciu kluczowych kategoriach: Data Innovation, Media Achievement, Creative Impact, AI Excellence oraz International Growth.
Harbingers była jedyną polską agencją w finale konkursu.
Czytaj też: McCann Poland z Grand Prix Golden Drum 2025 za kampanię „Public Money ATM”
(KAP, 22.10.2025)










