Harbingers jedyną polską agencją nominowaną do Google Ads Impact Awards
Agencja otrzymała nominację za kampanię przygotowaną wspólnie z Mi-store.pl (fot. materiały prasowe)
Harbingers znalazła się w gronie finalistów konkursu Google Ads Impact Awards 2025 w kategorii Media Achievement Award. To jedyna polska agencja, która znalazła się w finale.
Agencja Harbingers otrzymała nominację za kampanię przygotowaną wspólnie z Mi-store.pl, autoryzowanym sklepem Xiaomi w Polsce.
Czytaj też: Managing directorka Lena Stryjewska rozstaje się z 2012 Agency. To laureatka AD WO/MAN
Google Ads Impact Awards to konkurs, w którym nagradzane są najlepsze kampanie Google Ads na świecie. Do finału trafiają projekty, które wyróżniają się skalą wyników, kreatywnością i doskonałością operacyjną. W tym roku projekty nagradzane są w pięciu kluczowych kategoriach: Data Innovation, Media Achievement, Creative Impact, AI Excellence oraz International Growth.
(KAP, 06.10.2025)










