Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 06, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Harbingers jedyną polską agencją nominowaną do Google Ads Impact Awards

Agencja otrzymała nominację za kampanię przygotowaną wspólnie z Mi-store.pl (fot. materiały prasowe)

Harbingers znalazła się w gronie finalistów konkursu Google Ads Impact Awards 2025 w kategorii Media Achievement Award. To jedyna polska agencja, która znalazła się w finale.

Agencja Harbingers otrzymała nominację za kampanię przygotowaną wspólnie z Mi-store.pl, autoryzowanym sklepem Xiaomi w Polsce.

Czytaj też: Managing directorka Lena Stryjewska rozstaje się z 2012 Agency. To laureatka AD WO/MAN

Google Ads Impact Awards to konkurs, w którym nagradzane są najlepsze kampanie Google Ads na świecie. Do finału trafiają projekty, które wyróżniają się skalą wyników, kreatywnością i doskonałością operacyjną. W tym roku projekty nagradzane są w pięciu kluczowych kategoriach: Data Innovation, Media Achievement, Creative Impact, AI Excellence oraz International Growth. 

(KAP, 06.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.