Google ogranicza okres przechowywania danych reklamowych do 11 lat
W poście Google poinformowało, że dane starsze niż 11 lat od daty żądania API nie zostaną zwrócone (fot. Pexels.com)
Google Ads 13 listopada wdroży politykę przechowywania danych, która ogranicza dostęp do danych historycznych do 11 lat. Czyli znikną te sprzed listopada roku 2013.
Zasady przechowywania danych stały się głównym punktem spornym między reklamodawcami a platformami, z którymi prowadzą interesy.
Czytaj też: Z Google z funkcji prezesa na region EMEA po 10 latach odchodzi Matt Brittin
Ustalenia dotyczą danych uzyskiwanych za pośrednictwem interfejsu API Google Ads, wyszukiwarki lub GoogleAds.SearchStream, podała firma.
W poście Google poinformowało, że dane starsze niż 11 lat od daty żądania API nie zostaną zwrócone podczas pingowania platformy. Firma zaleca zabezpieczenie tych danych przed upływem terminu.
Czytaj też: X wycofuje się z pozwu przeciw Unilever ws. namawiania do bojkotu platformy przez reklamodawców
(MAC, 15.10.2024)