Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 15, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lidl największym reklamodawcą w telewizji we wrześniu. Wyprzedził Aflofarm

Lidl wydał więcej na reklamy w telewizji niż Aflofarm (fot. materiały prasowe)

We wrześniu 2025 roku najwięcej na reklamę w telewizji przeznaczył Lidl, który wyprzedził firmę farmaceutyczną Aflofarm.

Z danych Nielsen Media wynika, że cennikowe wydatki na reklamę telewizyjną były zaledwie o 0,2 proc. wyższe niż we wrześniu 2024 roku. Telewizje monitorowane przez Nielsena wyemitowały łącznie 3,8 mln spotów, czyli o 6,5 proc. mniej niż rok wcześniej.

Czytaj też: Mniej aktywnych reklamodawców w telewizji w 2025 roku. Nowe dane Nielsen Media

Najwięksi reklamodawcy ograniczyli budżety na telewizję. Cennikowa wartość kampanii Lidla wyniosła 133,8 mln zł (o 7,9 proc. mniej), Aflofarmu – 110,2 mln zł (o 26,5 proc. mniej), a Procter & Gamble – 107,8 mln zł (o 4,6 proc. mniej).

W czołówce znaleźli się również: Natur Produkt Pharma – 98,4 mln zł (wzrost o 10,1 proc.) i Ferrero – 78,2 mln zł (spadek o 18,1 proc.).

Największe wpływy z reklam uzyskał Polsat – 723,2 mln zł (wzrost o 14,5 proc.). Cennikowe przychody reklamowe TVN wyniosły 367,4 mln zł (spadek o 3,6 proc.), TVP 2 – 228,1 mln zł (spadek o 12,1 proc.), a TVP 1 – 211,5 mln zł (wzrost o 5,3 proc.).

Czytaj też: Monitoring TV w kampanii dla KRRiT opracowały osoby związane z TVP za tzw. dobrej zmiany

(KOZ, 15.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.