Kuba Wojewódzki, Krzysztof Hołowczyc i Krzysztof Zalewski w kampanii telewizorów Haier
Za przygotowanie strategii, idei kreatywnej, kampanii SEA oraz wsparcie w płatnych social mediach odpowiada agencja FormUP (screen: YouTube/Haier Polska)
Firma Haier, do tej pory kojarzona w Polsce z dużymi urządzeniami AGD, rozpoczyna kampanię marketingową wspierającą premierę pierwszej linii telewizorów. Biorą w niej udział Kuba Wojewódzki, Krzysztof Hołowczyc i Krzysztof Zalewski.
Kampania Haier, prowadzona pod hasłem „Najwyższa jakość przeżyć”, koncentruje się na emocjach i doświadczeniach związanych z domową rozrywką.
Czytaj też: Anna Lewandowska, wcześniej twarz marki Apart, tym razem reklamuje Yes
Debiut telewizorów Haier wspierany jest kampanią marketingową obejmującą emisję spotu telewizyjnego z udziałem ambasadorów marki: dziennikarza Kuby Wojewódzkiego, kierowcy rajdowego Krzysztofa Hołowczyca i muzyka Krzysztofa Zalewskiego, działania digital (w tym kampanie w mediach społecznościowych) oraz aktywności PR i influencer marketing.
Za przygotowanie strategii, idei kreatywnej, kampanii SEA oraz wsparcie w płatnych social mediach odpowiada agencja FormUP. Realizacją działań PR i influencer marketingiem zajmuje się Flywheel Public Relations, a za strategię na profilach marki w mediach społecznościowych odpowiada Brand Kolektyw. Zakup mediów telewizyjnych powierzono agencji Star Media.
Czytaj też: Magda Gessler w kampanii Samsunga "Magda od Galaxy". Promuje funkcje AI
(AMS, 17.09.2025)










