Mikołaj Madziąg został szefem SEO w Iberionie. Przeszedł z Wirtualnej Polski
Mikołaj Madziąg to kolejna osoba w Iberionie, która wcześniej pracowała w Wirtualnej Polsce (fot. materiały prasowe)
Iberion, wydawca m.in. serwisu Goniec.pl, utworzył stanowisko head of SEO. Objął je Mikołaj Madziąg, który przeszedł z Wirtualnej Polski.
Mikołaj Madziąg ma ponad 10-letnie doświadczenie w pracy w mediach i digitalu. Przez ostatnie trzy lata był związany z Wirtualną Polską, gdzie kierował zespołem SEO, a na poziomie holdingu odpowiadał za optymalizację m.in. Totalmoney.pl, Homebook.pl i Extradom.pl. Wcześniej pracował m.in. w "Fakcie", Eurozecie, Bankier.pl i agencji Whites.
Kolejna osoba w Iberionie, która pracowała w WP
"Po okresie współprac z zewnętrznymi agencjami zdecydowaliśmy, że potrzebujemy eksperta, który będzie z nami współdzielił cele i wspierał redakcje zarówno w codziennej pracy, jak i wyzwaniach strategicznych. Z Mikołajem pracowaliśmy razem w Wirtualnej Polsce i jestem przekonany, że pomoże nam zmierzyć się z całkiem nową i dynamiczną sytuacją na pograniczu SEO i ekspansji rozwiązań AI" – wskazuje w komunikacie Piotr Mieśnik, który na początku lipca został dyrektorem pionu newsowo-biznesowego Iberionu, a w latach 2020-2023 był redaktorem naczelnym Wirtualnej Polski.
Czytaj też: Grupa Eurozet rekrutuje na stanowisko AI fact-checking & quality editora
Mikołaj Madziąg to kolejna osoba w Iberionie, która wcześniej pracowała w Wirtualnej Polsce. Pod koniec lutego Paweł Karaszewski, który przez siedem lat był członkiem zespołu zarządzającego Wirtualnej Polski odpowiedzialnego za IT, dołączył do Iberionu na stanowisku AdTech development advisor. W marcu Przemysław Mańkowski rozpoczął pracę na stanowisku chief commercial officer. Przez siedem lat, do końca sierpnia 2024 roku, był VP sales w Wirtualnej Polsce. Na początku lipca pracę w Iberionie na stanowisku executive sales directora rozpoczął Rafał Durlik, który przez ostatnie ponad siedem lat był dyrektorem departamentu strategii klientów kluczowych w Wirtualnej Polsce.
– Mikołaj Madziąg dołączył do nas w trudnym dla wydawców czasie kurczenia się rynku SEO w kontekście pojawiania się takich rozwiązań jak AI Overview. W Iberionie nie chcemy jednak narzekać, siedzieć z założonymi rękoma, a naostrzyć miecze i przygotować się na tę nową rzeczywistość – podkreśla Piotr Mieśnik w rozmowie z "Presserwisem".
Jakie zmiany planuje wprowadzić nowy dyrektor pionu newsowo-biznesowego Iberionu? – Mógłbym zanucić: "tu nie będzie rewolucji", ale potem musiałbym nabrać wody w usta. Wszystkie te plany dotyczą wyzwań, które mamy i które zamierzamy rozwiązać, oraz przewag konkurencyjnych, którymi chcemy zachwycić klientów, userów i zaskoczyć konkurencję. Dlatego jest to sfera, która na etapie planowania lubi ciszę – zaznacza Mieśnik.
Czytaj też: Rada programowa TVP tworzy zespoły robocze. Zajmie się rolą telewizji w kampanii
(MAK, 06.08.2025)










