Internauci w kampanii Ministerstwa Cyfryzacji "mObywatel to ma"
Kampania jest finansowana ze środków Unii Europejskiej (fot. materiały prasowe)
Materiały wideo stworzone przez internautów będą częścią kampanii Ministerstwa Cyfryzacji promującej mObywatela.
Wyróżnione materiały wideo, które powstały na zakończony w kwietniu konkurs na Instagramie "mObywatel ma łatwiej", staną się częścią kampanii promującej mObywatela – Ministerstwo Cyfryzacji opublikuje je na swoich kanałach w mediach społecznościowych i wyemituje w płatnej kampanii.
Czytaj też: KPRM poszukuje agencji do reklam na social mediach. Uruchomiła przetarg
Za organizację konkursu i koncepcję kampanii odpowiadała agencja GoldenSubmarine, a za emisję kampanii – Carat Polska. Obydwie agencje obsługują Ministerstwo Cyfryzacji w parasolowej kampanii "mObywatel ma łatwiej".
Kampania jest finansowana ze środków Unii Europejskiej i stanowi część szerszego projektu edukacyjno-informacyjnego, którego celem jest upowszechnianie korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych.
Czytaj też: Makaron w kształcie tenisowych rakiet przykładem idealnego real-time marketingu
(AMS, 15.07.2025)










