Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 20, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Większość komentujących w sieci spór Lewandowski – Probierz stanęła za piłkarzem

Skutkiem decyzji trenera Probierza była rezygnacja Roberta Lewandowskiego z gry w reprezentacji Polski (fot. Leszek Szymański/PAP)

W konflikcie między Robertem Lewandowskim a Michałem Probierzem w mediach społecznościowych zdecydowanie większe poparcie zdobył piłkarz – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

Po tym jak PZPN ogłosił 8 czerwca, że decyzją selekcjonera Michała Probierza Robert Lewandowski traci opaskę kapitana na rzecz Piotra Zielińskiego, w mediach społecznościowych rozgorzała dyskusja, kto ma rację.

"Poziom porównywalny z medialnością wyborów"

Z badania IMM wynika, że większość wypowiadających się na ten temat (82 proc.) stanęła po stronie piłkarza Barcelony. Wynika to z analizy treści komentarzy internautów opublikowanych pod postami PZPN o ogłoszeniu decyzji selekcjonera w okresie od godz. 21.01 8 czerwca do północy 9 czerwca.

Czytaj też: Kto straci na kryzysie – Lewandowski, Probierz, PZPN czy polska reprezentacja?

W badaniu wzięto pod uwagę profile "Łączy nas piłka" na Facebooku, X oraz Instagramie. Jedynie 18 proc. autorów postów było zdania, że Michał Probierz podjął dobrą decyzję dla reprezentacji. Ze wszystkich przeanalizowanych wpisów 3/4 miało wydźwięk negatywny.

W ciągu tylko pierwszego dnia od ogłoszenia decyzji temat wygenerował blisko 95 tys. publikacji i osiągnął zasięg 530 mln potencjalnych kontaktów z przekazem. Wartość ekspozycji medialnej szacowana jest przez IMM na blisko 100 mln zł.

"To poziom porównywalny z medialnością wyborów prezydenckich, a mówimy przecież o decyzji jednego człowieka" – zauważa w komunikacie prasowym Sebastian Bykowski, wiceprezes IMM.

Czytaj też: Robert Lewandowski ambasadorem marki Boss Eyewear

(PAR, 20.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.