Prowadzący "Pytanie na śniadanie" w kampanii promują swój program

W kampanii występują wszyscy prowadzący poranny program (fot. materiały prasowe)
Telewizja Polska rozpoczęła kampanię reklamową programu "Pytanie na śniadanie", która jest prowadzona pod hasłem "Pytanie na śniadanie – mój poranny wybór".
W kampanii występują wszyscy prowadzący. Kreacje z ich udziałem pojawiają się na nośnikach reklamy zewnętrznej, m.in. w metrze, galeriach handlowych, na słupach w centrum Warszawy, przystankach i dworcach. Program promowany jest w prasie oraz magazynach rozrywkowych.
Czytaj też: TVP 1 liderem oglądalności w 4+, a TVN w 16-59. W grupie ogólnej Republika wiceliderem
Wykorzystano również działania online, w tym na portalach horyzontalnych, serwisach tematycznych, YouTubie, a także w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok). Spoty emitowane są też w radiu.
Za realizację kampanii odpowiada zespół biura reklamy i marketingu TVP we współpracy z agencją mediową Value Media.
Czytaj też: Po wygranej Nawrockiego niepewność co do mediów publicznych. "Pozostaną w likwidacji"
(KOZ, 04.06.2025)
