Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 03, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Bełza objął stanowisko CEO Walk Creative oraz COO Grupy Walk

Marcin Bełza przez prawie 10 lat był związany z O11E (One Eleven) (fot. materiały prasowe)

Marcin Bełza, ostatnio prezes zarządu Wojskowego Przedsiębiorstwa Handlowego, dołączył do Grupy Walk, w której objął nowe stanowisko.

W roli CEO ma być odpowiedzialny za rozwój Walk Creative, a jako dyrektor operacyjny Grupy Walk będzie wspólnie z zarządzającymi Walk PR i Walk Events pracował nad procesami wspierającymi ofertę cross-sell. Główne pola jego kompetencji to budowa i zarządzanie zespołami projektowymi, tworzenie strategii komunikacyjnych oraz badania.

Czytaj też: Jakub Krawczyk managing directorem w Assembly Digital Commerce

Bełza przez prawie 10 lat był związany z O11E (One Eleven). Pracował dla takich firm jak: Big Milk, Apap, Ibuprom, Gripex, VISA, Toyota, Procter & Gamble, ITI / Discovery, Canal+, Finlandia. Był m.in. jurorem konkursu Effie, jego laureatem oraz szefem Polskiego Klubu Brandingu przy SAR.

Został także uhonorowany globalną nagrodą Procter & Gamble – Brand Building Award – za opracowanie i wdrożenie jednych z najskuteczniejszych kampanii trade’owych dla największych brandów tego koncernu.

Wcześniej pracował m.in. w firmie Brać Polskie Wina, Saatchi & Saatchi czy 4Frame.

Czytaj też: Specjaliści i dyrygenci. Rozmowa z Beatą Szcześniak, general manager Spark Foundry

(AMS, 03.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.