Aleph rozszerza współpracę ze Spotify do 80 krajów

Aleph współpracuje ze Spotify od 12 lat (fot. materiały prasowe)
Aleph, firma zajmująca się reklamą cyfrową, oraz Spotify ogłosiły rozszerzenie partnerstwa na ponad 80 rynków.
Firma Aleph współpracuje ze Spotify od 2013 roku i dotychczas odpowiadała za działania reklamowe na czterech rynkach. Nowa umowa rozszerza tę współpracę na ponad 80 rynków, w tym Polskę, i obejmuje pełne wsparcie: od sprzedaży lokalnych mediów, przez rozwiązania płatnicze i wsparcie kreatywne, po automatyzację. Celem współpracy jest monetyzacja powierzchni reklamowej Spotify i łączenie marek z reklamodawcami.
Zespoły Aleph będą miały dostęp do Spotify Ads Managera, aby poprowadzić reklamodawców i agencje do wykorzystania pełnego potencjału platformy w zakresie formatów reklamowych i możliwości targetowania. Platforma ta w ostatnim czasie zyskała nowe możliwości działań - są to m.in. Spotify Pixel (kod pozwalajacy reklamodawcom śledzić działania słuchaczy po obejrzeniu ich reklamy na Spotify), Custom Audiences (pozwala na targetowanie działań do określonej grupy odbiorców) czy wprowadzenie celu działań w formie instalacji promowanej aplikacji.
Czytaj też: Stanowski w wyborach "dostał więcej lajków niż głosów". Ale skorzystał z darmowej reklamy
(KAP, 21.05.2025)
