Netflix niezmiennie liderem serwisów streamingowych. Disney+ ze sporym spadkiem

Disney+ miał 3,2 mln odwiedzających wobec 5,3 mln miesiąc wcześniej (fot. materiały prasowe)
W kwietniu 2025 roku Disney+ odnotował największy spadek odwiedzających spośród czołowych serwisów streamingowych w porównaniu z marcem.
Z badania Mediapanel PBI/Gemius wynika, że w kwietniu lidera – platformę Netflix – odwiedziło 9,8 mln internautów, o 9,6 proc. mniej, porównując miesiąc do miesiąca.
Czytaj też: Play z podwyżkami w ofertach z serwisem Max. Powodem wzrost kosztów
Drugi był Max z 3,9 mln odwiedzających (spadek o 4,6 proc.), a trzeci Prime Video – 3,6 mln (spadek o 3,95 proc.).
Z kolei Disney+ miał 3,2 mln odwiedzających wobec 5,3 mln miesiąc wcześniej (spadek o 39,2 proc.). Na początku marca serwis zaoferował promocyjny dostęp za 7,99 zł miesięcznie przez cztery miesiące (cena subskrypcji w regularnej cenie zaczyna się od 29,99 zł). Promocja trwała do 30 marca.
Za nimi w rankingu serwisów VoD i OTT były:
- Canal+ – 2,7 mln (wzrost o 8,8 proc.),
- TVP – 2,6 mln (5,4 proc. mniej),
- Player – 1,9 mln (spadek o 16,5 proc.),
- Polsat Box Go – 1,8 mln (spadek o 7,2 proc.),
- SkyShowtime – 1,5 mln (5,8 proc. mniej)
- i WP – 1,1 mln (spadek o 10,4 proc.).
Czytaj też: "Taniec z gwiazdami" Polsatu śledziło średnio 1,75 mln widzów. Finał miał 2,1 mln oglądających
Z kolei pod względem share of time in category, czyli udziału danego serwisu w łącznym czasie poświęconym na kategorię VoD i OTT, prowadził Netflix, który uzyskał 45,12 proc. (spadek z 45,9 proc.).
Dalej były:
- Max – 10,82 proc. (spadek z 11,61 proc.),
- TVP – 7,94 proc. (wzrost z 7,69 proc.),
- Disney+ – 6,6 proc. (spadek z 7,28 proc.)
- i Prime Video – 5,06 proc. (wzrost z 4,81 proc.).
Dane dotyczą ruchu ze stron WWW i aplikacji.
Czytaj też: Maria Jeleniewska wygrała "Taniec z gwiazdami" Polsatu. Jak została królową TikToka?
(MNIE, 17.05.2025)
