Temat: internet

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 16, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tygodnik Sochaczewski" chce sprzedawać teksty w internecie. Poszukuje dostawcy

Drukowany "Tygodnik Sochaczewski" kosztuje 4 zł

"Tygodnik Sochaczewski" (Milenium Media) chce umieszczać część swoich tekstów w internecie za paywallem. Poszukuje dostawcy rozwiązania.

– Chcemy wprowadzić odpłatność za część artykułów w internecie. Przyglądamy się rozwiązaniom dostępnym na rynku – mówi Aldona Błaszczyk-Szostak, szefowa Milenium Media, wydawcy "Tygodnika Sochaczewskiego", i jego redaktorka naczelna. Zaznacza, że wydawnictwo nie planuje rezygnacji z wersji drukowanej pisma.

Czytaj też: Spadły przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych. 54 tys. zł zysku netto

Wydawnictwo Milenium Media było w przeszłości właścicielem m.in. magazynu "Reporter", "Expressu Wieczornego" i "Karuzeli". Jest też fundatorem Fundacji "Na tropie", zajmującej się poszukiwaniami osób zaginionych. Wydawnictwo prowadzi również lokalną telewizję TV Sochaczew.

– Planujemy rozwój działalności telewizyjnej, ale chcemy poszerzyć tę ofertę. Wykorzystamy między innymi nasze dotychczasowe doświadczenia w poszukiwaniu zaginionych, tak, by program telewizji stał się szerszy, globalny – mówi Aldona Błaszczyk-Szostak.

Czytaj też: Fundacja Instytut Reportażu zwróciła pieniądze na granty dla mediów lokalnych

(PAR, 16.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.