"Tygodnik Sochaczewski" chce sprzedawać teksty w internecie. Poszukuje dostawcy

Drukowany "Tygodnik Sochaczewski" kosztuje 4 zł
"Tygodnik Sochaczewski" (Milenium Media) chce umieszczać część swoich tekstów w internecie za paywallem. Poszukuje dostawcy rozwiązania.
– Chcemy wprowadzić odpłatność za część artykułów w internecie. Przyglądamy się rozwiązaniom dostępnym na rynku – mówi Aldona Błaszczyk-Szostak, szefowa Milenium Media, wydawcy "Tygodnika Sochaczewskiego", i jego redaktorka naczelna. Zaznacza, że wydawnictwo nie planuje rezygnacji z wersji drukowanej pisma.
Czytaj też: Spadły przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych. 54 tys. zł zysku netto
Wydawnictwo Milenium Media było w przeszłości właścicielem m.in. magazynu "Reporter", "Expressu Wieczornego" i "Karuzeli". Jest też fundatorem Fundacji "Na tropie", zajmującej się poszukiwaniami osób zaginionych. Wydawnictwo prowadzi również lokalną telewizję TV Sochaczew.
– Planujemy rozwój działalności telewizyjnej, ale chcemy poszerzyć tę ofertę. Wykorzystamy między innymi nasze dotychczasowe doświadczenia w poszukiwaniu zaginionych, tak, by program telewizji stał się szerszy, globalny – mówi Aldona Błaszczyk-Szostak.
Czytaj też: Fundacja Instytut Reportażu zwróciła pieniądze na granty dla mediów lokalnych
(PAR, 16.04.2025)
