Paweł Balcerek objął stanowisko media managera w agencji BeMedia

W BeMedia zajmuje się m.in. rozwojem oferty i prowadzeniem projektów reklamowych w OOH i DOOH (fot. materiały prasowe)
Paweł Balcerek objął stanowisko media managera w agencji BeMedia, specjalizującej się w OOH, DOOH i reklamie w transporcie miejskim.
W BeMedia Paweł Balcerek zajmuje się m.in. rozwojem oferty i prowadzeniem projektów reklamowych w OOH i DOOH.
Czytaj też: Maciej Kozina po dwuletniej przerwie wraca do VML Poland jako creative director
Wcześniej przez prawie 11 lat był związany z firmą VFP Communications, gdzie przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję dyrektora biura sprzedaży, odpowiadając za takie tytuły, jak "Media i Marketing Polska", "Handel" i "Food Serwis".
W branżowym tytule "Media i Marketing Polska" przez cztery lata był kierownikiem działu reklamy i sprzedaży, a wcześniej doradcą ds. sprzedaży w Agorze SA. Pracował również w Eniro Polska.
Czytaj też: F25 z przychodami na poziomie 20 mln zł w 2024 roku. Zrealizowano 42 projekty
(MS, 26.03.2025)
