Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 26, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maciej Kozina po dwuletniej przerwie wraca do VML Poland jako creative director

Maciej Kozina w branży kreatywnej pracuje od 14 lat (fot. materiały prasowe)

Maciej Kozina po dwóch latach w BBDO Berlin, gdzie pracował jako dyrektor kreatywny, wrócił do Polski i objął analogiczne stanowisko w VML Poland.

Kozina jest copywriterem od 14 lat i dyrektorem kreatywnym od siedmiu. Od 2018 roku był związany z VML – najpierw pracując w warszawskim biurze prowadził projekty dla Żywca, Pepsico i HBO, a potem w Nowym Jorku, m.in. dla Colgate North America i Colgate Global.

Czytaj też: Paweł Balcerek objął stanowisko media managera w agencji BeMedia

Po dwuletniej przerwie – kiedy jako dyrektor kreatywny w BBDO Berlin prowadził zespól tworzący globalne kampanie dla Lidla – wraca do VML, obejmując stanowisko creative director w polskim oddziale agencji.

Maciej Kozina pracował dla takich marek, jak: Nivea, Samsung, Nike, McDonald's czy Virgin Mobile. Jest laureatem m.in. dwóch Grand Prix Effie i Grand Prix Cannes Lions.

Czytaj też: F25 z przychodami na poziomie 20 mln zł w 2024 roku. Zrealizowano 42 projekty

(KAP, 26.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.