Maciej Kozina po dwuletniej przerwie wraca do VML Poland jako creative director

Maciej Kozina w branży kreatywnej pracuje od 14 lat (fot. materiały prasowe)
Maciej Kozina po dwóch latach w BBDO Berlin, gdzie pracował jako dyrektor kreatywny, wrócił do Polski i objął analogiczne stanowisko w VML Poland.
Kozina jest copywriterem od 14 lat i dyrektorem kreatywnym od siedmiu. Od 2018 roku był związany z VML – najpierw pracując w warszawskim biurze prowadził projekty dla Żywca, Pepsico i HBO, a potem w Nowym Jorku, m.in. dla Colgate North America i Colgate Global.
Czytaj też: Paweł Balcerek objął stanowisko media managera w agencji BeMedia
Po dwuletniej przerwie – kiedy jako dyrektor kreatywny w BBDO Berlin prowadził zespól tworzący globalne kampanie dla Lidla – wraca do VML, obejmując stanowisko creative director w polskim oddziale agencji.
Maciej Kozina pracował dla takich marek, jak: Nivea, Samsung, Nike, McDonald's czy Virgin Mobile. Jest laureatem m.in. dwóch Grand Prix Effie i Grand Prix Cannes Lions.
Czytaj też: F25 z przychodami na poziomie 20 mln zł w 2024 roku. Zrealizowano 42 projekty
(KAP, 26.03.2025)
