Spokój Film w 2024 roku podwoił liczbę klientów i zrealizował 18 produkcji

Dom produkcyjny Spokój nie podaje zysku za 2024 rok (fot. materiały prasowe)
Dom produkcyjny Spokój Film zamknął 2024 rok obrotami 7 mln zł (rok wcześniej 7,6 mln zł). Zrealizował 18 produkcji, o trzy produkcje więcej niż w 2023 roku. Liczba dni zdjęciowych wyniosła 29 przy 25 rok wcześniej. Firma nie podała zysku za 2024 rok, w 2023 roku wyniósł on 150 tys. zł.
– To był zdecydowanie najlepszy rok w historii naszej firmy, biorąc pod uwagę ilość zrealizowanych produkcji oraz zdobytych klientów. Podwoiliśmy liczbę nowych klientów w stosunku do 2023 roku i utrzymaliśmy naszych kluczowych partnerów: Decathlon, Ikea, Radio Zet – powiedział Jan Szczeniowski, producent wykonawczy i prezes zarządu Spokój Film.
Czytaj też: Bartosz Jeglejewski, creative director McCann Poland, w jury konkursu Golden Drum
Zrealizowano produkcje m.in. dla Decathlonu (kampania "Zwalniamy", film promujący innowacyjny program "Work-Sport Balance"), Radia Zet (kampanie: "Nr 1 w pracy", "Nr 1 w samochodzie" oraz "Muzyka nr 1") i Ikei (kampania "Radość w pełni, a płatność – w kawałkach!").
– Chcemy utrzymać poziom produkcji z 2024 roku, a także celować w coraz większe produkcje zarówno pod względem skali i rozmachu, jak i budżetów – zapowiada Szczeniowski.
Czytaj też: Ikea z zaczepną kampanią "Śpicie?". Firma weszła w interakcję z klientami
(MS, 18.03.2025)
