Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 18, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spokój Film w 2024 roku podwoił liczbę klientów i zrealizował 18 produkcji

Dom produkcyjny Spokój nie podaje zysku za 2024 rok (fot. materiały prasowe)

Dom produkcyjny Spokój Film zamknął 2024 rok obrotami 7 mln zł (rok wcześniej 7,6 mln zł). Zrealizował 18 produkcji, o trzy produkcje więcej niż w 2023 roku. Liczba dni zdjęciowych wyniosła 29 przy 25 rok wcześniej. Firma nie podała zysku za 2024 rok, w 2023 roku wyniósł on 150 tys. zł.

– To był zdecydowanie najlepszy rok w historii naszej firmy, biorąc pod uwagę ilość zrealizowanych produkcji oraz zdobytych klientów. Podwoiliśmy liczbę nowych klientów w stosunku do 2023 roku i utrzymaliśmy naszych kluczowych partnerów: Decathlon, Ikea, Radio Zet – powiedział Jan Szczeniowski, producent wykonawczy i prezes zarządu Spokój Film.

Czytaj też: Bartosz Jeglejewski, creative director McCann Poland, w jury konkursu Golden Drum

Zrealizowano produkcje m.in. dla Decathlonu (kampania "Zwalniamy", film promujący innowacyjny program "Work-Sport Balance"), Radia Zet (kampanie: "Nr 1 w pracy", "Nr 1 w samochodzie" oraz "Muzyka nr 1") i Ikei (kampania "Radość w pełni, a płatność – w kawałkach!").

– Chcemy utrzymać poziom produkcji z 2024 roku, a także celować w coraz większe produkcje zarówno pod względem skali i rozmachu, jak i budżetów – zapowiada Szczeniowski.

Czytaj też: Ikea z zaczepną kampanią "Śpicie?". Firma weszła w interakcję z klientami

(MS, 18.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.