Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 17, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ikea z zaczepną kampanią "Śpicie?". Firma weszła w interakcję z klientami

Kreacją kampanii oraz moderacją kanałów social media zajęła się agencja VML (fot. materiały prasowe)

Ikea z okazji Międzynarodowego Dnia Snu, za pomocą social mediów, weszła w interakcję ze swoimi klientami.

W nocy z 13 na 14 marca, między 22 a 5 rano na Instagramie i Facebooku firma zadała pytanie obserwującym – "śpicie?". Ze wszystkimi osobami, które odpowiedziały na zaczepkę, poprowadziła lekki i zabawny dialog. Następnie odbiorców przekierowywano na stronę Ikea.pl/dobranoc, gdzie czekał 25-proc. rabat na zakup materaca dla wszystkich Klubowiczów IKEA Family.

Kolejna kampania Ikei wspierająca dobry sen

– Znalezienie odpowiednio kreatywnego touchpointu jest wartością w komunikacji i ciekawym pomysłem. Pod warunkiem, że nie będzie "za dobry" i przy okazji nie obudzi tych, którzy właśnie zasnęli – komentuje Anna Gołębicka, ekonomistka i strateżka.

Czytaj też: Bartosz Jeglejewski, creative director McCann Poland, w jury konkursu Golden Drum

Gołębicka zastanawia się także nad ofertą złożoną klientom. – Czy nagroda za zaczepkę dla tej grupy docelowej jest na pewno odpowiednia? A może zaoferowanie czegoś, co w tym momencie pozwoli zasnąć, czyli na przykład muzyki relaksacyjnej nie zbudowałoby lepszej relacji z marką?

W ramach akcji, w trakcie nocnego bloku reklamowego wyemitowano 15-sek. spot TV, w którym dominowały cisza i ambientowa muzyka – specjalnie dla tych, którzy nie śpią.

To kolejna kampania Ikei wspierająca dobry sen Polaków, wcześniej marka przygotowała specjalną kołysankę dla dzieci oraz podcasty o dobrym śnie.

Press

(screen: Facebook/IKEApl)

Kreacją kampanii oraz moderacją kanałów social media zajęła się agencja VML.

Czytaj też: Hardkorowy Koksu został ambasadorem marki Delta – producenta rusztowań

(MS, 17.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.