"Tele Tydzień" liderem pism telewizyjnych w 2024 roku. Sprzedawał 419 tys. egz.

Średnia sprzedaż "Tele Tygodnia" wynosiła 4,19 mln egz. To o 4,77 proc mniej, niż w 2023 roku (fot. materiały prasowe)
W 2024 roku liderem w segmencie pism telewizyjnych był "Tele Tydzień", który rozchodził się w prawie 419 tys. egzemplarzach. Wszystkie tytuły odnotowały spadek sprzedaży, najmniejszy – "TV 14".
Średnia sprzedaż "Tele Tygodnia" (Wydawnictwo Bauer) wynosiła 418 979 tys. egz. To o 4,77 proc mniej, niż w 2023 roku. Drugie w zestawieniu było "To & Owo" (Wydawnictwo Bauer), które rozchodziło się w 145 178 egz. (spadek o 9,09 proc.).
Czytaj też: "Super Express" tytułem prasowym z największym zasięgiem łącznym
Pozostałe tygodniki telewizyjne nie przekraczały 100 tys. egz. "Kurier TV" (Wydawnictwo Bauer) rozchodził się średnio w 50 639 egz. (spadek o 16,34 proc.), "Świat Seriali" (Wydawnictwo Bauer) – 46 900 egz. (spadek o 7,59 proc.), a "Program TV" (Press Media) – 35 302 egz. (spadek o 22,78 proc.).
Wśród dwutygodników telewizyjnych prowadził "Tele Świat" (Wydawnictwo Bauer) z 158 975 egz. (spadek o 8,67 proc.). "TV 14" (Wydawnictwo Bauer) sprzedawał średnio 118 884 egz. (spadek o 3,73 proc.), "Tele Max" (Wydawnictwo Bauer) – 88 050 egz. (spadek o 4,71 proc.), "Super TV" (Wydawnictwo Bauer) – 50 160 egz. (spadek o 9,68 proc.), a "Ekran TV" (Press Media) – 17 300 egz. (spadek o 8,64 proc.)
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.
Czytaj też: "Polityka" najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii. "Gazeta Polska" z dużym wzrostem
(MZD, 25.02.2025)
