Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Luty 23, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Super Express" tytułem prasowym z największym zasięgiem łącznym

Badanie Total Reach 360° realizowane jest przez Polskie Badania Czytelnictwa i pokazuje łączny zasięg tytułów drukowanych, e-wydań, subskrypcji cyfrowych oraz stron internetowych marek prasowych (fot. materiały prasowe)

Według najnowszej fali badania Total Reach 360° tytułem prasowym o największym zasięgu łącznym, obejmującym wszystkie kanały dotarcia brandu, jest "Super Express".

Badanie Total Reach 360° realizowane jest przez Polskie Badania Czytelnictwa i pokazuje łączny zasięg tytułów drukowanych, e-wydań, subskrypcji cyfrowych oraz stron internetowych (zarówno w wersji desktopowej, jak i na urządzenia mobilne) marek prasowych. Wskaźnik ten uwzględnia współczytelnictwo pomiędzy różnymi kanałami dystrybucji danego tytułu prasowego.

"»Super Express« to mocny, zasięgowy brand"

Według najnowszej fali badania, obejmującej cały 2024 rok, tytułem o największym zasięgu jest "Super Express" z wynikiem blisko 10 mln odbiorców.

Czytaj też: "Polityka" najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii. "Gazeta Polska" z dużym wzrostem

Na kolejnych miejscach w aktualnym rankingu badania Total Reach 360° są:

  • "Fakt" – 9,8 mln,
  • "Gazeta Wyborcza" – 7,9 mln,
  • "Dziennik Gazeta Prawna" – 7,5 mln,
  • "Rzeczpospolita" – 5,6 mln, 
  • "Gazeta Pomorska – 5,5 mln,
  • "Głos – Dziennik Pomorza" – 4,5 mln,
  • "Newsweek Polska" – 3,8 mln,
  • "Tele Magazyn" – 3,7 mln,
  • "Murator" – 3,3 mln.

"»Super Express« po raz kolejny zajął w badaniu Total Reach 360° pozycję lidera, co pokazuje, że jest to mocny, zasięgowy brand, docierający do odbiorców na różne sposoby i różnymi kanałami. To oczywiście drukowana gazeta, ale również portal internetowy, profile na mediach społecznościowych, formaty wideo na YouTube, a od niedawna również internetowe radio informacyjne. To wszystko pozwala nam dotrzeć do różnych grup i podać informację w sposób najbardziej atrakcyjny dla danego targetu" – komentuje w komunikacie Tomasz Krawczyk, wiceprezes Time SA, wydawcy "Super Expressu".

Czytaj też: Sakiewicz i "Gazeta Polska" mają przeprosić Tuska za okładkę "Gott mit uns"

(MAC, 23.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.