"Super Express" tytułem prasowym z największym zasięgiem łącznym

Badanie Total Reach 360° realizowane jest przez Polskie Badania Czytelnictwa i pokazuje łączny zasięg tytułów drukowanych, e-wydań, subskrypcji cyfrowych oraz stron internetowych marek prasowych (fot. materiały prasowe)
Według najnowszej fali badania Total Reach 360° tytułem prasowym o największym zasięgu łącznym, obejmującym wszystkie kanały dotarcia brandu, jest "Super Express".
Badanie Total Reach 360° realizowane jest przez Polskie Badania Czytelnictwa i pokazuje łączny zasięg tytułów drukowanych, e-wydań, subskrypcji cyfrowych oraz stron internetowych (zarówno w wersji desktopowej, jak i na urządzenia mobilne) marek prasowych. Wskaźnik ten uwzględnia współczytelnictwo pomiędzy różnymi kanałami dystrybucji danego tytułu prasowego.
"»Super Express« to mocny, zasięgowy brand"
Według najnowszej fali badania, obejmującej cały 2024 rok, tytułem o największym zasięgu jest "Super Express" z wynikiem blisko 10 mln odbiorców.
Czytaj też: "Polityka" najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii. "Gazeta Polska" z dużym wzrostem
Na kolejnych miejscach w aktualnym rankingu badania Total Reach 360° są:
- "Fakt" – 9,8 mln,
- "Gazeta Wyborcza" – 7,9 mln,
- "Dziennik Gazeta Prawna" – 7,5 mln,
- "Rzeczpospolita" – 5,6 mln,
- "Gazeta Pomorska – 5,5 mln,
- "Głos – Dziennik Pomorza" – 4,5 mln,
- "Newsweek Polska" – 3,8 mln,
- "Tele Magazyn" – 3,7 mln,
- "Murator" – 3,3 mln.
"»Super Express« po raz kolejny zajął w badaniu Total Reach 360° pozycję lidera, co pokazuje, że jest to mocny, zasięgowy brand, docierający do odbiorców na różne sposoby i różnymi kanałami. To oczywiście drukowana gazeta, ale również portal internetowy, profile na mediach społecznościowych, formaty wideo na YouTube, a od niedawna również internetowe radio informacyjne. To wszystko pozwala nam dotrzeć do różnych grup i podać informację w sposób najbardziej atrakcyjny dla danego targetu" – komentuje w komunikacie Tomasz Krawczyk, wiceprezes Time SA, wydawcy "Super Expressu".
Czytaj też: Sakiewicz i "Gazeta Polska" mają przeprosić Tuska za okładkę "Gott mit uns"
(MAC, 23.02.2025)
