PayPo z kampanią w pociągach Pendolino

Kampania jest realizowana pod hasłem: "Daj sobie czas na udane ferie" (fot. materiały prasowe)
Firma PayPo, działająca w obszarze płatności odroczonych w Polsce skierowanych do sklepów internetowych, wystartowała z kampanią reklamową w pociągach Pendolino.
Jest ona realizowana pod hasłem: "Daj sobie czas na udane ferie". Akcja, trwająca przez kilka tygodni, w tym podczas ferii zimowych, zachęca Polaków do skorzystania z płatności odroczonych i spokojnego zaplanowania zimowych wyjazdów.
Kampania obejmuje kilkadziesiąt pociągów kursujących między największymi polskimi miastami, m.in. Katowicami, Krakowem, Poznaniem, Szczecinem, Trójmiastem, Warszawą, Wrocławiem.
Za przygotowanie i wdrożenie całej kampanii odpowiadał wewnętrzny dział marketingu PayPo.
(AMS, 21.02.2025)
