W 2024 wydatki na reklamę mocno zwiększył T-Mobile, a Polkomtel mocno je ograniczył

T-Mobile wydał o 128 mln zł więcej niż rok wcześniej (screen: YouTube/TMobilePL)
Według szacunków Kantar Media w 2024 roku T-Mobile Polska wydał 445 mln zł na działania reklamowe, o 128 mln zł więcej niż rok wcześniej.
Niewiele mniej od T-Mobile, bo 440 mln zł (wzrost o 39 mln zł), zainwestował w reklamę (telewizja, radio, outdoor, kina) koncern P4, właściciel marki Play. Na trzecim miejscu pod tym względem był Orange Polska – 314 mln zł (wzrost o 36 mln zł).
Czytaj też: T-Mobile sponsorem koncertów Dawida Podsiadło, choć biuro prasowe marki temu zaprzeczało
W 2024 roku wydatki na reklamę mocno ograniczył Polkomtel (właściciel Plusa) – wydał 255 mln zł (o 140 mln zł mniej niż rok wcześniej).
Wydatki oszacowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych przez reklamodawców rabatów.
Czytaj też: Teva rusza z największą w historii marki Sudocrem kampanią reklamową
(KAP, 19.02.2025)
