Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 05, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Byli sportowcy i były prezenter "Wydarzeń" Polsatu w agencji Sport Evolution

Stanowisko PR managera objął Maciej Stroiński, który ma za sobą 27 lat doświadczenia w mediach, prowadził m.in. główne "Wydarzenia" Polsatu (screen: YouTube/Golden Marketing Conference)

Agencja marketingu sportowego Sport Evolution zatrudniła pięciu specjalistów w związku z rozwojem działalności eventowej.

Od początku lutego wzmocniony został zespół odpowiedzialny za marketing i komunikację eventów Sport Evolution.

Czytaj też: Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny ambasadorami marki DrWitt

Stanowisko PR managera objął Maciej Stroiński, który ma za sobą 27 lat doświadczenia w mediach, prowadził m.in. główne "Wydarzenia" Polsatu. Od kilku lat jest związany z branżą eventową – organizował pokazy lotnicze Lotos Gdynia Aerobaltic, odpowiadał za Poznań Run Expo i komunikację Cavaliada Tour.

Nową rolę cycling division managera powierzono Markowi Rutkiewiczowi. To były kolarz, który będzie odpowiedzialny za rozwój Gran Fondo Series – cyklu kolarskich klasyków dla amatorów.

Stanowisko triathlon division manager objęła Izabela Lisiecka, która wcześniej koordynowała jeden z eventów agencji – Enea Ironman 70.3 Poznań.

Czytaj też: Aldi w swojej pierwszej kampanii z wykorzystaniem AI ożywia sztukę

Po ośmiu latach do zespołu agencji wrócił Jan Szczepłek, na stanowisko dyrektora sprzedaży i sponsoringu. W ostatnim czasie był prezesem Areny Pruszków.

Zespół agencji wzmocniła także Magdalena Sadłecka jako athlete communications specialist. To srebrna medalistka Mistrzostw Świata w maratonie MTB. W agencji będzie odpowiadać za bieżącą obsługę uczestników zawodów sportowych.

Czytaj też: Startuje Kulturalny Orlen – program wspierający rozwój dzieci i młodzieży

(KAP, 05.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.