Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 05, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"The Sun" po 10 latach wraca do paywalla. Płatna usługa kosztuje 2 funty miesięcznie

Sun Club kosztuje 1,99 funta miesięcznie (screen: Thesun.co.uk)

"The Sun" po 10 latach wrócił do pobierania opłat za niektóre treści udostępniane w internecie.

Płatna usługa nazywa się Sun Club, kosztuje 1,99 funta miesięcznie i obejmuje felietony znanych autorów – m.in. Jeremy'ego Clarksona. Za paywallem znajdą się też najatrakcyjniejsze materiały wideo – m.in. z cyklu "Royal Exclusive".

Czytaj też: Brytyjski rząd zabroni parlamentarzystom zbijać fortunę w mediach

Płatną subskrypcję w styczniu rok temu wprowadził wydawca "Daily Mail". Za 4,99 funta miesięcznie daje dostęp do 10-15 artykułów dziennie. Daily Mail and General Trust podał, że w listopadzie usługa Mail+ osiągnęła próg 100 tys. abonentów.

Dostęp do głównej witryny internetowej "The Sun" był bezpłatny od grudnia 2015 roku. Choć płatna 2 funty tygodniowo cyfrowa usługa Sun+ miała wówczas ok. 200 tys. abonentów, wydawca stwierdził, że oznacza to zbyt dużą utratę czytelników na rzecz bezpłatnych rywali, takich jak MailOnline i Mirror.

Czytaj też: Eurosport po 35 latach zniknie z Wielkiej Brytanii i Irlandii. Zmieni się w TNT Sports

(MAC, 05.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.