OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 25, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lidl najsilniej wspieraną marką w telewizji w 2024 roku. Analiza Media Context

Kampanie marki Lidl wygenerowały 81 399 punktów ratingowych (fot. Jakub Kaczmarczyk/PAP)

W 2024 roku najsilniej wspieraną marką w telewizji była sieć dyskontów Lidl – wynika z analizy agencji mediowej Media Context na podstawie danych Nielsen Media.

Kampanie marki Lidl wygenerowały 81 399 punktów ratingowych (GRP), czyli o 46 proc. więcej, niż w 2023 roku.

Czytaj też: Kołysanka i podcast promują produkty Ikei. Kampania na temat zdrowego snu

Drugą najsilniej wspieraną marką był Media Expert z 54 752 GRP (wzrost o 13 proc.), a trzecią Carrefour – 34 280 GRP (wzrost o 17 proc.).

Poziom 30 tys. GRP przekroczyły także: Biedronka – 39 024 GRP (wzrost o 31 proc.) i Plus – 35 117 GRP (wzrost o 12 proc.).

W pierwszej dziesiątce były również:

  • Orange – 28 957 GRP (spadek o 8 proc.),
  • T-Mobile – 28 603 GRP (spadek o 7 proc.),
  • Allegro – 28 532 GRP (wzrost o 2 proc.),
  • Play – 27 996 GRP (spadek o 5 proc.)
  • i Rossmann – 27 532 GRP (wzrost o 26 proc.).

Czytaj też: Netflix ma już ponad 300 mln subskrybentów. Kolejna bariera przekroczona

Przygotowany przez Media Context ranking łącznie obejmuje 20 marek. 

– Liderem wzrostów nie tylko na podium, ale w całym zestawieniu jest Lidl, który prawie o 50 procent zwiększył ilość wygenerowanych GRP. Na przeciwległym biegunie mamy Orlen, który – zmniejszając swoją aktywność o 50 procent – wypadł w tym roku z rankingu, spadając na 34. lokatę – analizuje Bartosz Zientek, prezes agencji Media Context. Wskazuje, że największy wzrost pod względem liczby pozycji (o 14) zaliczył bank ING, który uplasował się na 15. miejscu.

Press

Przygotowany przez Media Context ranking łącznie obejmuje 20 marek (fot. Media Context)

Czytaj też: Kampania społeczna Fundacji Projekt Starsi przeciwko dyskryminacji seniorów

(KOZ, 25.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.