Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 25, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lidl najsilniej wspieraną marką w telewizji w 2024 roku. Analiza Media Context

Kampanie marki Lidl wygenerowały 81 399 punktów ratingowych (fot. Jakub Kaczmarczyk/PAP)

W 2024 roku najsilniej wspieraną marką w telewizji była sieć dyskontów Lidl – wynika z analizy agencji mediowej Media Context na podstawie danych Nielsen Media.

Kampanie marki Lidl wygenerowały 81 399 punktów ratingowych (GRP), czyli o 46 proc. więcej, niż w 2023 roku.

Czytaj też: Kołysanka i podcast promują produkty Ikei. Kampania na temat zdrowego snu

Drugą najsilniej wspieraną marką był Media Expert z 54 752 GRP (wzrost o 13 proc.), a trzecią Carrefour – 34 280 GRP (wzrost o 17 proc.).

Poziom 30 tys. GRP przekroczyły także: Biedronka – 39 024 GRP (wzrost o 31 proc.) i Plus – 35 117 GRP (wzrost o 12 proc.).

W pierwszej dziesiątce były również:

  • Orange – 28 957 GRP (spadek o 8 proc.),
  • T-Mobile – 28 603 GRP (spadek o 7 proc.),
  • Allegro – 28 532 GRP (wzrost o 2 proc.),
  • Play – 27 996 GRP (spadek o 5 proc.)
  • i Rossmann – 27 532 GRP (wzrost o 26 proc.).

Czytaj też: Netflix ma już ponad 300 mln subskrybentów. Kolejna bariera przekroczona

Przygotowany przez Media Context ranking łącznie obejmuje 20 marek. 

– Liderem wzrostów nie tylko na podium, ale w całym zestawieniu jest Lidl, który prawie o 50 procent zwiększył ilość wygenerowanych GRP. Na przeciwległym biegunie mamy Orlen, który – zmniejszając swoją aktywność o 50 procent – wypadł w tym roku z rankingu, spadając na 34. lokatę – analizuje Bartosz Zientek, prezes agencji Media Context. Wskazuje, że największy wzrost pod względem liczby pozycji (o 14) zaliczył bank ING, który uplasował się na 15. miejscu.

Press

Przygotowany przez Media Context ranking łącznie obejmuje 20 marek (fot. Media Context)

Czytaj też: Kampania społeczna Fundacji Projekt Starsi przeciwko dyskryminacji seniorów

(KOZ, 25.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.