Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 21, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kołysanka i podcast promują produkty Ikei. Kampania na temat zdrowego snu

Na potrzeby kampanii Ikei powstała kołysanka, która została zamieszczona w serwisie YouTube (screen: YouTube/IKEA Polska)

Ikea ruszyła z działaniami promocyjno-edukacyjnymi dotyczącymi zdrowego snu.

Na potrzeby kampanii Ikei powstała kołysanka, która została zamieszczona w serwisie YouTube. Inspiracją do jej powstania są pluszaki kolekcji Skogsduva i inne produkty sprzedawane w Ikei (pościel, oświetlenie).

Czytaj też: Zakonnice śpiewają gospel w kampanii Melisana Klosterfrau Original

Częścią kampanii jest podcast „Fika z IKEA” (na Spotify i YouTube), w którym eksperci rozmawiają o dobrym śnie – m.in. Magdalena Komsta, psycholożka i terapeutka specjalizująca się w bezsenności.

(AMS, 21.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.