Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 22, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

XXII Ventures: awanse i wzmocnienie struktury zarządzania projektami klienckimi

Martyna Celuch, Kamil Obidziński, Iga Wasilewska, Aga Bińkowska z nowymi zadaniami w XXII Ventures (fot. materiały prasowe)

XXII Ventures, holding technologiczny skupiający m.in. agencję digitalową Tigers oraz Automation House, ogłosił awanse wzmacniające strukturę zarządzania projektami klienckimi.

W Tigers powołano trzech menedżerów, którzy pokierują zespołami customer success. Martyna Celuch jako senior customer success manager pokieruje zespołem dedykowanym segmentowi lifestyle i beauty. Iga Wasilewska obejmuje stanowisko customer success manager i poprowadzi zespół specjalizujący się w obsłudze sektora healthcare i technologii. Z kolei Kamil Obidziński jako e-commerce manager będzie odpowiedzialny za rozwój projektów e-commerce.

Czytaj też: Hearts & Science – rusza nowa agencja należąca do holdingu Omnicom

W Automation House rolę customer success manager objęła Aga Bińkowska, która pokieruje zespołem technologicznym specjalizującym się w automatyzacji, sztucznej inteligencji i wdrożeniach ClickUp.

W ramach nowej struktury wyznaczono account managerów odpowiedzialnych za rozwój współpracy z klientami w poszczególnych sektorach. W Tigers role te objęli: Oliwia Jasińska (odpowiedzialna za projekty w sektorze healthcare), Bartek Buczkowski (obsługa klientów z segmentu B2B i technologii), Jan Ciechulski (prowadzący projekty w segmencie home & lifestyle). Marta Durmowicz i Kacper Górniak odpowiadają za obsługę klientów strategicznych, a zespół account managerów na początku roku uzupełnili Maciej Polkowski i Yanina Artsiukh.

W Automation House funkcje account managerów objęli Wojciech Burczyk (Automtions&AI) i Olaf Jasiniak (AION).

Czytaj też: Kampania społeczna Fundacji Projekt Starsi przeciwko dyskryminacji seniorów

"Jasny podział ról pozwala nam łączyć rozwój kompetencji zespołów ze skuteczną realizacją celów biznesowych naszych klientów. Customer success managerowie koncentrują się na rozwoju kompetencji i standardów obsługi, podczas gdy account managerowie są dedykowanymi partnerami biznesowymi dla naszych klientów" – wyjaśnia Karolina Kawska, chief experience officer XXII Ventures.

Za komunikację marketingową i wydarzenia dla klientów oraz partnerów holdingu odpowiada Marta Burczyk, która objęła nowo utworzone stanowisko marketing operating manager XXII Ventures.

Czytaj też: 29 stycznia odbędzie się IV kongres ESG. Po raz drugi przyznane zostaną nagrody Kod ESG

(AMS, 22.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.