„Bezpieczna elektryczność” – ruszyła akcja TIM realizowana z agencją Euvic Performance

Projekt ma za zadanie zwiększenie świadomości społecznej na temat bezpiecznych instalacji elektrycznych w Polsce (fot. materiały prasowe)
Agencja Euvic Digital (Euvic Performance) jest odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie wyników badania o stanie bezpieczeństwa elektrycznego w Polsce na zlecenie firmy TIM SA.
Agencja opracowała projekt graficzny oraz pomagała w redakcji treści merytorycznych raportu. Po stronie agencji była także koordynacja całości działań marketingowych wpierających promocję projektu w social mediach.
Czytaj też: Agencja Pro/porcja pracuje dla sieci Netto
Projekt ma za zadanie zwiększenie świadomości społecznej na temat bezpiecznych instalacji elektrycznych w Polsce. Inicjatywa „Bezpieczna elektryczność" realizowana jest w ramach serwisu Laczynasnapiecie.pl (TIM SA).
Opracowany raport o stanie bezpieczeństwa elektrycznego w Polsce został oparty na badaniu CATI przeprowadzonym na reprezentatywnej grupie Polaków oraz ankietach skierowanych do elektroinstalatorów i producentów. Łącznie zebrano dane od 1,6 tys. respondentów. W ramach prewencji i edukacji społeczeństwa udostępniane są dodatkowe materiały, takie jak artykuły i infografiki.
Czytaj też: Konkurs The AdForum PHNX w edycji 2025 z feedbackiem od jurorów
(AMS, 13.01.2025)
