Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 21, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Euvic Media oraz Aplan Media będą promować Krajowy Plan Odbudowy

Na Krajowy Plan Odbudowy składa się 57 inwestycji i 54 reformy (fot. materiały prasowe)

Konsorcjum agencji Euvic Media i Aplan Media wygrało przetarg Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej na realizację działań komunikacyjnych dotyczących Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

Umowa z agencjami została podpisana na 18 miesięcy, a jej wartość to 2,8 mln zł netto. Celem działań komunikacyjnych będzie promowanie społeczno-gospodarczego rozwoju kraju.

Czytaj też: Hearts & Science – rusza nowa agencja należąca do holdingu Omnicom

W konkursie ofert poza konsorcjum Euvic Media i Aplan Media udział brały agencje: Tarraya, Fabryka Komunikacji Społecznej, Five Media, Dsk, CreativeHarder, 2mgroup Komunikacja Biznesowa. O zlecenie starały się także Media Group w konsorcjum z VerdeAgency oraz 38PR & Content Communication z Sigmą Bis.

(KAP, 21.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.