Euvic Media oraz Aplan Media będą promować Krajowy Plan Odbudowy

Na Krajowy Plan Odbudowy składa się 57 inwestycji i 54 reformy (fot. materiały prasowe)
Konsorcjum agencji Euvic Media i Aplan Media wygrało przetarg Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej na realizację działań komunikacyjnych dotyczących Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).
Umowa z agencjami została podpisana na 18 miesięcy, a jej wartość to 2,8 mln zł netto. Celem działań komunikacyjnych będzie promowanie społeczno-gospodarczego rozwoju kraju.
Czytaj też: Hearts & Science – rusza nowa agencja należąca do holdingu Omnicom
W konkursie ofert poza konsorcjum Euvic Media i Aplan Media udział brały agencje: Tarraya, Fabryka Komunikacji Społecznej, Five Media, Dsk, CreativeHarder, 2mgroup Komunikacja Biznesowa. O zlecenie starały się także Media Group w konsorcjum z VerdeAgency oraz 38PR & Content Communication z Sigmą Bis.
(KAP, 21.01.2025)
