Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 11, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W grudniu polski internet zdominowały zakupy. Allegro wyprzedziło grupy medialne

Grupa Allegro w grudniu mogła pochwalić się wynikiem 22,8 mln internautów (fot. materiały prasowe)

Podobnie jak w listopadzie, Grupa Allegro wyprzedziła polskie grupy medialne w grudniowym zestawieniu Mediapanelu. Pierwszą grupę medialną – Polsat-Interia – o ponad 2 mln użytkowników.

Status liderów zachowują Grupa Google i Grupa Meta Platforms, które przyciągnęły w grudniu odpowiednio 29,1 mln użytkowników (w listopadzie 29,1 mln) i 26,5 mln użytkowników (w listopadzie 26,4 mln) realnych użytkowników. Trzecia była grupa Allegro z wynikiem 22,8 mln internautów (w listopadzie 22,7 mln).

Czytaj też: Xyz.pl od piątku w modelu subskrypcyjnym. 9 zł za pierwszy miesiąc

Wśród grup medialnych pierwsza była Grupa Polsat-Interia z wynikiem 20,7 mln użytkowników (w listopadzie 20,8 mln). Za nią znalazła się Grupa RAS Polska – 20,6 mln (w listopadzie 20,5 mln RU) i Grupa Wirtualna Polska – 20,6 mln (w listopadzie 20,5 mln).

W pierwszej dziesiątce znalazły się również grupa WhatsApp – 18,7 mln użytkowników (w listopadzie 17,6 mln), grupa Whaleco, właściciel platformy Temu – 18,2 mln (w listopadzie 17,3 mln), grupa Microsoft-MSN – 16,7 mln (w listopadzie 15,8 mln) oraz grupa OLX – 16,6 mln (w listopadzie 16,4 mln).

Press

W pierwszej dwudziestce Mediapanelu dominowały w grudniu platformy zakupowe (screen: Mediapanel)

W drugiej dziesiątce znalazły się cztery grupy medialne. Na 11. miejscu Grupa Agora – 16,4 mln (w listopadzie 16,8 mln), na 13. miejscu Grupa Polska Press – 15,5 mln (w listopadzie 15,5 mln), na 16. Grupa ZPR Media – 13,9 mln (w listopadzie 13,9 mln) i na 19. miejscu Grupa TVN WBD – 12,9 mln (w listopadzie 13,2 mln).

Czytaj też: Radio umiera w ciszy. Drastyczne zmiany w Meloradiu nikogo nie zainteresowały

(PAR, 11.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.