80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 12, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Debiut talk-show Magdy Gessler zapewnił TVN pozycję lidera w grupie 16-49

Pierwszym gościem Magdy Gessler była Aleksandra Szwed (fot. Bartosz Krupa/TVN)

Średnio 662 tys. widzów przyciągnął do TVN premierowy odcinek talk-show Magdy Gessler "Magda gotuje internet".

Nowy program zadebiutował w TVN w niedzielę 5 stycznia o 11.20. Stacja, emitując talk-show Magdy Gessler, uzyskała 7,53 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 9,86 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Czytaj też: TVN wiosną ma przebudować prime time. "The Traitors. Zdrajcy" w niedzielnym pasmie

W pasmie programu (11.20-11.52) TVN z 7,2 proc. był telewizją trzeciego wyboru w 4+. Prowadził za to w grupie 16-49 (9,51 proc.) i grupie rozliczeniowej 20-54 (9,77 proc.).

W talk-show Magda Gessler zaprasza gości do domu i wspólnie gotują. W pierwszym odcinku pojawiła się aktorka i piosenkarka Aleksandra Szwed.

Magda Gessler od 2010 roku ma w TVN program "Kuchenne rewolucje". Zasiada także w jury kulinarnego talent show "MasterChef".

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: W grudniu 2024 roku "Dzień dobry TVN" utrzymało poziom widowni z grudnia 2023 roku

(KOZ, 12.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.