W grudniu 2024 roku "Dzień dobry TVN" utrzymało poziom widowni z grudnia 2023 roku
TVN, emitując "Dzień dobry TVN", miał w grudniu 8,2 proc. udziału w 4+ i 9,36 proc. w 16-49 (fot. materiały prasowe)
W grudniu 2024 roku "Dzień dobry TVN" miało identyczną widownię jak w grudniu 2023 roku. Konkurencyjne "Pytanie na śniadanie" TVP 2 straciło 152 tys. widzów.
Z danych Nielsen Media wynika, że w grudniu "Dzień dobry TVN" (7.45-11.20) oglądało 376 tys. widzów, podobnie jak rok wcześniej. TVN, emitując śniadaniówkę, miał 8,2 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej (wzrost z 7,49 proc.). W grupie komercyjnej 16-49 TVN notował 9,36 proc. (wzrost z 8,79 proc.).
Czytaj też: Klaudia Carlos i Piotr Wojdyło nie będą już prowadzić "Pytania na śniadanie" w TVP 2
"Pytanie na śniadanie" w TVP 2 (od 7.30 do ok. 11.30) wybierało w grudniu 282 tys. widzów, czyli o 152 tys. mniej, niż przed rokiem. Dwójka, pokazując poranny program, uzyskała 5,98 proc. udziału w grupie ogólnej (spadek z 8,24 proc.) i 5,26 proc. w 16-49 (spadek z 7,48 proc.).
Od 30 sierpnia własną śniadaniówkę ma Polsat. "Halo tu Polsat" oglądać można od piątku do niedzieli o 8 rano. W grudniu program przyciągał do Polsatu średnio 199 tys. widzów (3,66 proc. udziału w 4+ i 3,74 proc. w 16-49).
Polsat wcześniej – od 6 rano – pokazuje "Nowy dzień z Polsat News", który w grudniu na głównej antenie gromadził 162 tys. widzów (o 35 tys. mniej, niż rok wcześniej), co przełożyło się na 8,29 proc. udziału w 4+ (spadek z 8,36 proc.) i 10,52 proc. w 16-49 (wzrost z 9,34 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Nowy „Press”: Andrzej Andrysiak, XYZ Nawackiego, była naczelna „Pisma” i odbudowa Trójki
(KOZ, 04.01.2025)