Nowe nazwisko w Republice  |  Wydawnictwo Marginesy porozumiało się z autorką "Chłopek"  |  Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowe nazwisko w Republice  |  Wydawnictwo Marginesy porozumiało się z autorką "Chłopek"  |  Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowe nazwisko w Republice  |  Wydawnictwo Marginesy porozumiało się z autorką "Chłopek"  |  Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orlen o cztery lata przedłuża umowę z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki

Umowę zawarli prezesi – Ireneusz Fąfara z Orlenu i Sebastian Chmara z PZLA (fot. materiały prasowe)

Orlen i Polski Związek Lekkiej Atletyki w ramach czteroletniej umowy rozszerzą dotychczasowy zakres współpracy. Nowa formuła zakłada szeroko zakrojone działania aktywizujące dzieci i młodzież.

Umowa będzie obowiązywać od początku 2025 roku do końca 2028. Celem projektu jest wsparcie zawodników młodego pokolenia, przygotowujących się do najważniejszych imprez międzynarodowych. W szczególności do igrzysk olimpijskich.

Czytaj też: Użytkownik jest kontent. Marki coraz częściej odchodzą od dużych influencerów

Dzięki czteroletniej umowie zrealizowane zostaną ogólnopolskie programy, m.in. "Lekkoatletyka dla każdego!", "Lekkoatletyczne Nadzieje Olimpijskie" skierowane do najmłodszych uczniów szkół podstawowych czy "Lekcje z Mistrzem" – pokazowe zajęcia organizowane w szkołach, prowadzone przez gwiazdy lekkoatletyki.

Zajęcia są bezpłatne i ogólnodostępne, co roku uczestniczy w nich łącznie kilkadziesiąt tysięcy osób.

Czytaj też: Gra reklamami. Miliony ludzi grają w gry – można tam więc zarobić miliony z reklam

(MAC, 30.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.