Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 19, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN ograniczył premiery "Milionerów", ale zapewnia, że pokaże kolejne odcinki

Program prowadzi Hubert Urbański (fot. materiały prasowe)

Jesienią TVN pokazał tylko 23 premierowe odcinki teleturnieju "Milionerzy", podczas gdy rok wcześniej było ich 55. Na razie nie można zgłosić się przez stronę stacji do udziału w kolejnych odcinkach programu. Stacja zapewnia, że teleturniej powróci na antenę.

"Milionerzy" w styczniu znikną z codziennego prime time TVN. Obecnie teleturniej jest nadawany od poniedziałku do czwartku o 20.50, a w nowym roku odcinki powtórkowe będą emitowane tylko w wybrane niedziele o 19.30.

Kiedy pojawią się premiery? Jak przekazało nam biuro prasowe nadawcy, "Milionerzy" powrócą w kolejnym sezonie. Jak dodano, trwają jeszcze prace nad ramówką, więc stacja nie podaje szczegółowych informacji. Nie otrzymaliśmy jednak odpowiedzi na pytanie, czy chodzi o wiosnę 2025 roku i czy stacja ma już nagrane odcinki.

Czytaj też: Komornik ściąga należności od Tomasza Duklanowskiego na rzecz Radia Szczecin

Z nieoficjalnych informacji wynika, że TVN posiada w zapasie odcinki czekające na emisję.

Już jesienią "Milionerzy" stracili miejsce w prime time na rzecz telenoweli dokumentalnej "B&B Love". Emisję premier stacja rozpoczęła dopiero w listopadzie. Nadawano je od 4 listopada do 12 grudnia. Teleturniej oglądało średnio 950 tys. widzów. Przełożyło się to na 7,86 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,90 proc. w komercyjnej 16-49 i 7,92 proc. w komercyjnej 20-54. W paśmie emisji programu TVN zajmował drugie miejsce w rynku we wszystkich wspomnianych grupach. Liderem był TVP 2. Z kolei poprzedni sezon "Milionerów" przyciągał do TVN średnio 1,1 mln widzów (dane Nielsen Media).

(MNIE, 19.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.