Grupa ZPR Media dołączyła do International News Media Association

Grupa ZPR chce dzięki przystąpieniu do INMA rozwijać współpracę międzynarodową (fot. Grupazpr.pl)
Grupa ZPR Media oficjalnie dołączyła do International News Media Association (INMA). Organizacja ta zrzesza ponad 800 firm medialnych z 93 krajów, wspierając wymianę najlepszych praktyk, wiedzy i doświadczeń.
Członkostwo w INMA otwiera Grupie ZPR Media nowe możliwości współpracy na skalę międzynarodową, dostęp do analiz, raportów i innowacyjnych rozwiązań. W obszarach takich jak subskrypcje cyfrowe, reklama, big data, integracja z platformami technologicznymi czy rozwój jakościowego dziennikarstwa.
Czytaj też: ZAiKS domaga się od CDA zapłaty 11 mln zł. Spółka odpowiada, że to szantaż
"INMA to sprawdzona, profesjonalna i prestiżowa organizacja zrzeszająca media na całym świecie. Dla nas to szansa na dostęp do wiedzy, doświadczeń i inspiracji" – skomentował w komunikacie Rafał Arciszewski, prezes spółki Time SA wchodzącej w skład Grupy ZPR Media.
INMA wspiera liderów mediów poprzez organizację konferencji, webinariów, konkursów oraz dzielenie się najlepszymi praktykami.
Czytaj też: Tajemnica dziennikarska. Dlaczego o chorobach dziennikarzy piszemy dopiero jeśli umrą?
(PAR, 21.12.2024)
