Biuro Reklamy i Marketingu TVP z pakietem  |  T-Mobile bez przetargu przechodzi z jednej agencji do drugiej  |  Cennik Telewizji Polskiej na styczeń  |  Grupa ZPR Media dołączyła  |  Red Carpet Media Group uruchomi anglojęzyczny kanał  |  10. edycja "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Nowy serial komediowy w TVP 2  |  Serwisy lokalne i regionalne zachowują status quo  |  Oglądalność "Drogi do oświecenia" w TTV  |  Krakowskie Radio Famka ze zbiórką  |  iProspect odpowiada za kompleksową obsługę  |  Dyrektorka marketingu Somfy  |  PCC Group poszukuje  |  Google dostało 75 mln dol. kary w Turcji  |  ABC News zapłaci 15 mln dol. za nieprawdziwą wiadomość o skazaniu Trumpa za gwałt  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Biuro Reklamy i Marketingu TVP z pakietem  |  T-Mobile bez przetargu przechodzi z jednej agencji do drugiej  |  Cennik Telewizji Polskiej na styczeń  |  Grupa ZPR Media dołączyła  |  Red Carpet Media Group uruchomi anglojęzyczny kanał  |  10. edycja "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Nowy serial komediowy w TVP 2  |  Serwisy lokalne i regionalne zachowują status quo  |  Oglądalność "Drogi do oświecenia" w TTV  |  Krakowskie Radio Famka ze zbiórką  |  iProspect odpowiada za kompleksową obsługę  |  Dyrektorka marketingu Somfy  |  PCC Group poszukuje  |  Google dostało 75 mln dol. kary w Turcji  |  ABC News zapłaci 15 mln dol. za nieprawdziwą wiadomość o skazaniu Trumpa za gwałt  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Biuro Reklamy i Marketingu TVP z pakietem  |  T-Mobile bez przetargu przechodzi z jednej agencji do drugiej  |  Cennik Telewizji Polskiej na styczeń  |  Grupa ZPR Media dołączyła  |  Red Carpet Media Group uruchomi anglojęzyczny kanał  |  10. edycja "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Nowy serial komediowy w TVP 2  |  Serwisy lokalne i regionalne zachowują status quo  |  Oglądalność "Drogi do oświecenia" w TTV  |  Krakowskie Radio Famka ze zbiórką  |  iProspect odpowiada za kompleksową obsługę  |  Dyrektorka marketingu Somfy  |  PCC Group poszukuje  |  Google dostało 75 mln dol. kary w Turcji  |  ABC News zapłaci 15 mln dol. za nieprawdziwą wiadomość o skazaniu Trumpa za gwałt  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kalendarz GoldenSubmarine wspiera Fundację Dajemy Dzieciom Siłę

Przychód ze sprzedaży kalendarza przekazywany jest na cele charytatywne (fot. materiały prasowe)

Agencja GoldenSubmarine ponownie wystawiła na sprzedaż ZłoteKalendarze z ilustracjami agencyjnych artystów. Cały przychód wesprze Fundację Dajemy Dzieciom Siłę.

Szósta edycja printerskiego projektu GoldenSubmarine zainspirowana jest popkulturą i ulubionymi serialami. Twórcy mieli wolną rękę w wyborze formy wyrazu czy doborze tematu miesiąca. 12 ilustracji namalowali sami pracownicy GoldenSubmarine. Dodatkową, dla zobrazowania 13. miesiąca tzw. Undecimbera, wyłoniono w konkursie dla studentów Collegium da Vinci.

Czytaj też: Marcin Borowski stanął na czele działu marketingu w Grupie Progres

Poszczególne grafiki przez cały rok obejrzeć można było w agencyjnych kanałach social mediów. Cały kalendarz w formie drukowanej można kupić poprzez stronę agencji. 

Co roku przychód ze sprzedaży kalendarza przekazywany jest na cele charytatywne. Od kilku lat trafia on na konto Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, która zapewnia młodym Polakom wsparcie prawne i psychologiczne.

Czytaj też: Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów. Raport Useme

(AMS, 16.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.