Srebro dla McCann Poland na Effie Awards Europe, Grand Prix na Eurobest
Kampania „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii Positive Change (fot. materiały prasowe)
Kampania "Room for Everyone" przygotowana przez McCann Poland dla Mastercard zdobyła kolejne nagrody: Grand Prix na konkursie Eurobest. Ponadto, srebro na Effie Awards Europe dostała kampania "Where To Settle".
Eurobest nagrodził polską pracę w kategorii Creative Data. "Room for Everyone" wykorzystuje bezpłatne narzędzie GdzieJakiBiznes i powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji, jeśli funkcjonują obok siebie. GdzieJakiBiznes zachęca do współpracy potencjalnych konkurentów i ma przynosić korzyści zarówno przedsiębiorcom, jak i lokalnym społecznościom.
Kampania "Where To Settle", również przygotowana przez McCann Poland dla Mastercard, została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii Positive Change: Social Good – Brands podczas Effie Awards Europe, europejskiego festiwalu efektywności marketingowej. Jest to jedyna nagroda dla polskiej agencji w tej edycji konkursu Effie. Dodatkowo, McCann Worldgroup zdobył tytuł Sieci Roku.
Kampania "Where to Settle" została opracowana jako odpowiedź na kryzys uchodźczy wywołany inwazją Rosji na Ukrainę. Jej celem jest wsparcie uchodźców, oferując im platformę ułatwiającą znalezienie bezpiecznego miejsca zamieszkania, także poza największymi miastami w Polsce.
(AMS, 13.12.2024)