Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet. Pięć kluczowych obszarów
Dyrektorem działu planowania i zakupu radia został Michał Miętusiewicz, a działu rozwoju produktu digital – Joanna Garbaczewska (fot. materiały prasowe)
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych.
Dział planowania i zakupu radia zajmie się planowaniem kampanii radiowych, zakupem czasu antenowego, a także analizą potrzeb produktowych. Jego dyrektorem został Michał Miętusiewicz, dotychczasowy radio planning & buying director odpowiedzialny za sprzedaż agencyjną.
Czytaj też: Eurozet: Agnieszka Handerska awansuje, odchodzą Monika Jankowska-Janicka i Anita Jankowska
Dział rozwoju produktu digital odpowiada za rozwój oferty reklamowej online. Jego szefową została Joanna Garbaczewska, dotychczasowa dyrektorka rozwoju oferty reklamowej sprzedaży bezpośredniej.
Do zadań działu rozwoju narzędzi sprzedażowych należy m.in.: integracja, utrzymanie i rozwój narzędzi klasy CPQ i CRM. Na czele działu stanął Michał Kurowski, do tej pory menedżer ds. analiz rynku w dziale sprzedaży bezpośredniej.
W ramach działu niestandardów i promocji będą przygotowywane i rozwijane oferty niestandardowych formatów reklamowych i promocji. Dyrektorką została Anna Chudzyńska, która takie samo stanowisko piastowała w ramach działu sprzedaży agencyjnej.
Z kolei działem analiz i wsparcia sprzedaży pokieruje Michał Dobrzański, dotychczas dyrektor analiz Audio Broker.
Czytaj też: Radio Tok FM ruszyło z kampanią wizerunkową pod hasłem "My wiemy, o co zapytać"
(KOZ, 08.12.2024)