Radio Tok FM ruszyło z kampanią wizerunkową pod hasłem "My wiemy, o co zapytać"

W spotach pojawiają się prowadzący Tok FM, m.in. Jacek Żakowski (screen: YouTube/Radio TOK FM)
Pod hasłem "My wiemy, o co zapytać" ruszyła kampania wizerunkowa radia Tok FM (Grupa Eurozet).
Celem działań jest podkreślenie roli stacji jako medium, które stawia najważniejsze pytania i prowadzi dialog na najwyższym poziomie.
Czytaj też: Redukcje w Radiu 357. Zmiany czekają audycje muzyków, cięcia w newsroomie i HR
W spotach pojawiają się prowadzący Tok FM, m.in. Karolina Lewicka, Marta Perchuć, Dominika Wielowieyska, Maciej Głogowski, Jacek Żakowski i Mikołaj Lizut.
Kampania obejmuje antenę Tok FM oraz internet, w tym media społecznościowe i platformy streamingowe. Przygotował ją dział marketingu Grupy Eurozet.
Czytaj też: "Rzeczpospolita" liderem październikowego zestawienia najczęściej cytowanych mediów
(KOZ, 04.12.2024)
