Ipsos negocjuje przejęcie Kantar Media. Wartość oferty to ok. 1,3 mld dol.
Ipsos oferuje usługi badań rynku w 90 krajach (screen: YouTube/Ipsos)
Ipsos, firma zajmująca się badaniami rynku, potwierdziła, że prowadzi rozmowy dotyczące przejęcia firmy Kantar Media, która świadczy usługi pomiaru mediów w ponad 60 krajach.
Agencja Reutera, powołując się na poufne źródła, oszacowała wartość oferty zakupu Kantar Media na ok. 1,3 mld dol.
Czytaj też: Oxford University Press wybrał "brainrot" anglojęzycznym słowem roku 2024
Kantar Media to oddział Grupy Kantar. W 60 proc. należy do Bain Capital, a w 40 proc. do WPP. Ipsos (Institut Public de Sondage d'Opinion Secteur) ma siedzibę w Paryżu. Oferuje usługi badań rynku w 90 krajach.
(MAC, 04.12.2024)