"Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży o prawie 10 proc.
W trzecim kwartale br. "Forbes" sprzedawał się średnio w 22 019 egz. Miesięcznik miał o 9,93 proc. gorszy wynik niż w tym samym okresie 2023 roku
"Forbes" w trzecim kwartale miał niższą średnią sprzedaż o niemal 10 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w zeszłym roku.
W trzecim kwartale br. "Forbes" (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w 22 019 egz., z czego 10 559 to e-wydania. Miesięcznik miał o 9,93 proc. gorszy wynik niż w trzecim kwartale 2023 roku. Przypomnijmy, że jeszcze w drugim kwartale br. tytuł odnotował spadek sprzedaży na poziomie 0,76 proc.
Czytaj też: "Polityka" zmienia makietę. "Tygodnik będzie łatwiejszy w nawigacji i lekturze"
Jeśli chodzi o trzeci kwartał, jedyny konkurent w segmencie "My Company Polska" (My Company Media) miał średnią 5225 egz., przy czym 61 to e-wydania. Tytuł odnotował spadek rzędu 13,47 proc. Kwartał wcześniej mowa była o spadku rzędu 17,04 proc. Dane: PBC.
(MZD, 07.12.2024)