Zestawienie kanałów informacyjnych. Wyniki TVN 24, Republiki, TVP Info  |  Badanie: Widzom najbardziej brakowałoby Polsatu i TVN  |  Zmiana na stanowisku szefa newsroomu Biełsatu  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów informacyjnych. Wyniki TVN 24, Republiki, TVP Info  |  Badanie: Widzom najbardziej brakowałoby Polsatu i TVN  |  Zmiana na stanowisku szefa newsroomu Biełsatu  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów informacyjnych. Wyniki TVN 24, Republiki, TVP Info  |  Badanie: Widzom najbardziej brakowałoby Polsatu i TVN  |  Zmiana na stanowisku szefa newsroomu Biełsatu  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Grudzień 02, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Meta na Facebooku i Instagramie zaostrza zasady zamieszczania reklam finansowych. Na razie w Australii

Reklamodawcy na Facebooku oraz Instagramie będą teraz musieli weryfikować dane, zanim dostaną możliwość wyświetlania reklam powiązanych z inwestycjami (fot. BoliviaInteligente/Unsplash.com, Alexander Shatov/Unsplash.com)

Meta Platforms od poniedziałku wprowadza na Facebooku oraz Instagramie bardziej rygorystyczne zasady dla reklamujących produkty i usługi finansowe w Australii, aby zapobiec kolejnej fali oszustw, jaka nawiedziła platformy.

W październiku Meta informowała, że usunęła ponad 8 tys. reklam, tzw. "przynęt na gwiazdy". Była to inicjatywa australijskich banków wykorzystujących do reklam wizerunki znanych osób. Oszuści masowo podszywali się pod bankowe oferty i w mediach społecznościowych nakłaniali konsumentów do przekazywania pieniędzy na fałszywe programy inwestycyjne.

Czytaj też: Polskie media zakładają profile na Bluesky. "Bluesky stało się medium protestu"

Meta ogłosiła, że reklamodawcy będą teraz musieli weryfikować dane, w tym podawać numer australijskiej licencji na usługi finansowe, zanim dostaną możliwość wyświetlania reklam powiązanych z inwestycjami.

"Wprowadzenie weryfikacji reklamodawców finansowych to ważny, dodatkowy krok w kierunku ochrony mieszkańców Australii przed tymi wyrafinowanymi oszustami" – napisał w oświadczeniu dyrektor zarządzający Meta ANZ (Australian and New Zealand Banking Group Limited), Will Easton.

Po zatwierdzeniu reklamy w oświadczeniu pojawi się formułka "Opłacone przez".

Czytaj też: Social media tylko dla dorosłych? Michał Ryszkiewicz z Altavia Kamikaze+K2 dla Press.pl

(MAC, 02.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.