Były prezes Radia 357 w nowej roli  |  wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Były prezes Radia 357 w nowej roli  |  wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Były prezes Radia 357 w nowej roli  |  wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Listopad 25, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Australia rezygnuje z ustawy nakładającej wysokie kary na firmy Big Tech za szerzenie dezinformacji

Legislacji sprzeciwiła się duża część australijskich parlamentarzystów (fot. Wikimedia Commons/Jpp)

Rząd Australii wydał w niedzielę oświadczenie o rezygnacji z planów nakładania na platformy internetowe kar finansowych w wysokości do 5 proc. ich globalnych przychodów za niezapobieganie rozprzestrzenianiu się dezinformacji w internecie.

Planowana ustawa miała być częścią szeroko zakrojonych działań regulacyjnych, ale nie zostanie zatwierdzona. "Z publicznych oświadczeń i rozmów z parlamentarzystami jasno wynika, że nie ma możliwości uchwalenia tej propozycji w Senacie" – stwierdziła w oświadczeniu minister ds. komunikacji Michelle Rowland.

Czytaj też: Europejscy wydawcy przeciwni testom Google. Są "zaniepokojeni brakiem przejrzystości"

Powiedziała, że ustawa "zapewniłaby bezprecedensowy poziom przejrzystości, rozliczając duże firmy technologiczne z ich działań, aby zapobiegać rozprzestrzenianiu się szkodliwej dezinformacji w internecie i minimalizować ich skutki".

Jak podaje Sky News, koalicja liberalno-narodowa, a także australijscy Zieloni i część parlamentarzystów sprzeciwili się legislacji. Mimo że wprowadzenie ustawy popiera ok. 80 proc. Australijczyków.

Czytaj też: Polskie media nie rezygnują z obecności na X. Przyglądają się tym, którzy to robią

(MAC, 25.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.