Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mimo spadku udziału w rynku TVP Sport pozostał liderem kanałów sportowych

Naziemny TVP Sport wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w październiku średnio 0,67 proc. udziału (screen: YouTube/johny pro 2)

W październiku liderem kanałów sportowych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVP Sport. Jego udziały w rynku były jednak niższe niż przed rokiem.

Naziemny TVP Sport (Telewizja Polska) wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w październiku średnio 0,67 proc. udziału (spadek z 0,96 proc. w październiku 2023 roku).

Czytaj też: Zmniejsza się przewaga TVP Seriale nad Stopklatką w rankingu kanałów serialowo-filmowych

W październiku rok wcześniej TVP Sport pokazywał m.in. eliminacje piłkarskiego Euro 2024.

Drugi był Polsat Sport 1 (Grupa Polsat Plus) – 0,55 proc. (spadek z 0,81 proc.). Do 26 kwietnia stacja nadawała jako Polsat Sport. Trzecie miejsce należało do Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,21 proc. (spadek z 0,25 proc.).

W październiku 2024 kolejne wśród kanałów sportowych były:

  • pokazujący piłkarską PKO BP Ekstraklasę Canal+ Sport 3 (Canal+ Polska) – 0,16 proc. (wzrost z 0,08 proc.),
  • Eleven Sports 1 (Grupa Polsat Plus) – 0,14 proc. (wzrost z 0,10 proc.), 
  • Polsat Sport 2, który do 26 kwietnia nadawał jako Polsat Sport Extra (Grupa Polsat Plus) – 0,13 proc. (spadek z 0,19 proc.), 
  • Canal+ Sport 2 (Canal+ Polska) – 0,10 proc. (wzrost z 0,06 proc.), 
  • Canal+ Sport (Canal+ Polska) – 0,08 proc. (spadek z 0,22 proc.),
  • Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,08 proc. (spadek z 0,09 proc.)
  • i Polsat Sport 3, który do 26 kwietnia nadawał jako Polsat Sport News (Grupa Polsat Plus) – 0,06 proc. (spadek z 0,07 proc.).

Czytaj też: Uczelnie wyższe dadzą 1,38 mln zł na program w TVP Nauka

W grupie komercyjnej 16-59 liderem był TVP Sport – 0,68 proc. (spadek z 0,79 proc.), a dalej znalazły się Polsat Sport 1 – 0,46 proc. (spadek z 0,55 proc.) i Eleven Sports 1 – 0,19 proc. (wzrost z 0,14 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: 60 mln użytkowników oglądało na Netflixie transmisję walki Mike'a Tysona z Jakiem Paulem

(MNIE, 23.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.