Zestawienie oglądalności treści wideo w Polsce  |  Agencja mediowa Assembly ogłosiła  |  Operator kablowy Asta-Net  |  Przychody producenta "Gogglebox. Przed telewizorem"  |  Hearst Networks jesienią  |  Telewizja TVT z Rybnika poszerzyła zasięg naziemny  |  Blue Ocean Entertainment  |  Radio AM wznowiło emisję w Krakowie  |  Nowy projekt data journalism Onetu  |  Telewizja WTK z filmem  |  Spółka InfoPraca  |  Województwo podkarpackie szuka agencji  |  AMS wprowadza 15 nowych pakietów  |  Linkleaders pracuje  |  Osiem ofert w przetargu  |  Bob Woodward wygrał w sądzie z Donaldem Trumpem  |  Nowy redaktor naczelny CNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie oglądalności treści wideo w Polsce  |  Agencja mediowa Assembly ogłosiła  |  Operator kablowy Asta-Net  |  Przychody producenta "Gogglebox. Przed telewizorem"  |  Hearst Networks jesienią  |  Telewizja TVT z Rybnika poszerzyła zasięg naziemny  |  Blue Ocean Entertainment  |  Radio AM wznowiło emisję w Krakowie  |  Nowy projekt data journalism Onetu  |  Telewizja WTK z filmem  |  Spółka InfoPraca  |  Województwo podkarpackie szuka agencji  |  AMS wprowadza 15 nowych pakietów  |  Linkleaders pracuje  |  Osiem ofert w przetargu  |  Bob Woodward wygrał w sądzie z Donaldem Trumpem  |  Nowy redaktor naczelny CNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie oglądalności treści wideo w Polsce  |  Agencja mediowa Assembly ogłosiła  |  Operator kablowy Asta-Net  |  Przychody producenta "Gogglebox. Przed telewizorem"  |  Hearst Networks jesienią  |  Telewizja TVT z Rybnika poszerzyła zasięg naziemny  |  Blue Ocean Entertainment  |  Radio AM wznowiło emisję w Krakowie  |  Nowy projekt data journalism Onetu  |  Telewizja WTK z filmem  |  Spółka InfoPraca  |  Województwo podkarpackie szuka agencji  |  AMS wprowadza 15 nowych pakietów  |  Linkleaders pracuje  |  Osiem ofert w przetargu  |  Bob Woodward wygrał w sądzie z Donaldem Trumpem  |  Nowy redaktor naczelny CNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 18, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

60 mln użytkowników oglądało na Netflixie transmisję walki Mike'a Tysona z Jakiem Paulem

Po ośmiu rundach Jake Paul został ogłoszony zwycięzcą w starciu z Mikiem Tysonem (screen: YouTube/Netflix)

Netflix poinformował, że blisko 60 mln gospodarstw domowych na całym świecie oglądało transmisję walki bokserskiej pomiędzy byłym mistrzem świata Mikiem Tysonem a youtuberem Jakiem Paulem.

Pojedynek 27-letniego influencera z 58-letnim eks-pięściarzem był pierwszym na taką skalę wydarzeniem pokazywanym na żywo przez platformę.

Czytaj też: Netflix osiągnął 70 mln subskrypcji z reklamami. Szybciej, niż się spodziewano

Po ośmiu rundach na punkty wygrał Paul. Wcześniej podczas gali prawie 50 mln użytkowników obserwowało starcie irlandzkiej mistrzyni Katie Taylor z Portorykanką Amandą Serano. Netflix ogłosił, że było to najchętniej oglądane wydarzenie sportowe z udziałem kobiet w historii Stanów Zjednoczonych.

Według strony Downdetector podczas transmisji wystąpiły problemy techniczne – ponad 90 tys. odbiorców w USA straciło dostęp do platformy na około sześciu godzin.

Czytaj też: Netflix umocnił się na pozycji lidera wśród serwisów streamingowych, stracił Max

(MAC, 18.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.