Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix umocnił się na pozycji lidera wśród serwisów streamingowych, stracił Max

Netflix w zeszłym miesiącu odwiedziło 10,02 mln realnych użytkowników (fot. Pixabay.com)

W październiku lider serwisów streamingowych, czyli Netflix, miał w Polsce nieco ponad 10 mln użytkowników.

Netflix w zeszłym miesiącu odwiedziło 10,02 mln realnych użytkowników (0,6 proc. więcej, niż we wrześniu). Drugi był Max, który wystartował 11 czerwca, zastępując HBO Max. W październiku odnotował 3,92 mln odwiedzających (spadek o 13,8 proc.).

Czytaj też: TVN Style w grudniu już bez talk-show "Dobry wieczór". Wyniki znacznie poniżej średniej

Dalej były m.in.:

  • Prime Video – 3,35 mln (wzrost o 11 proc.),
  • Disney+ – 3,29 mln (o 16,7 proc. mniej),
  • TVP VOD i TVP Go – 2,69 mln (o 11,7 proc. więcej),
  • Player – 2,65 mln (5,4 proc. w górę),
  • Canal+ Online – 2,38 mln (wzrost o 14,7 proc.),
  • Polsat Box Go – 1,72 mln (o 8,9 proc. więcej),
  • CDA – 1,22 mln (o 5,1 proc. więcej)
  • i Sweet.tv – 733 tys. (o 57,8 proc. więcej).

Z kolei pod względem share of time in category, czyli udziału danego serwisu w łącznym czasie poświęconym na kategorię VoD i OTT, prowadził Netflix z wynikiem 49,09 proc. (49,10 proc. we wrześniu). Za nim plasowały się Max – 11,39 proc. (11,11 proc. we wrześniu) oraz TVP VOD i TVP Go – 7,06 proc. (8,13 proc. we wrześniu).

Dane: Mediapanel PBI/Gemius.

Czytaj też: Tomasz Wolny zadebiutował w Kanale Zero. Wcześniej rozstał się z TVP

(MNIE, 13.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.