Netflix umocnił się na pozycji lidera wśród serwisów streamingowych, stracił Max
Netflix w zeszłym miesiącu odwiedziło 10,02 mln realnych użytkowników (fot. Pixabay.com)
W październiku lider serwisów streamingowych, czyli Netflix, miał w Polsce nieco ponad 10 mln użytkowników.
Netflix w zeszłym miesiącu odwiedziło 10,02 mln realnych użytkowników (0,6 proc. więcej, niż we wrześniu). Drugi był Max, który wystartował 11 czerwca, zastępując HBO Max. W październiku odnotował 3,92 mln odwiedzających (spadek o 13,8 proc.).
Czytaj też: TVN Style w grudniu już bez talk-show "Dobry wieczór". Wyniki znacznie poniżej średniej
Dalej były m.in.:
- Prime Video – 3,35 mln (wzrost o 11 proc.),
- Disney+ – 3,29 mln (o 16,7 proc. mniej),
- TVP VOD i TVP Go – 2,69 mln (o 11,7 proc. więcej),
- Player – 2,65 mln (5,4 proc. w górę),
- Canal+ Online – 2,38 mln (wzrost o 14,7 proc.),
- Polsat Box Go – 1,72 mln (o 8,9 proc. więcej),
- CDA – 1,22 mln (o 5,1 proc. więcej)
- i Sweet.tv – 733 tys. (o 57,8 proc. więcej).
Z kolei pod względem share of time in category, czyli udziału danego serwisu w łącznym czasie poświęconym na kategorię VoD i OTT, prowadził Netflix z wynikiem 49,09 proc. (49,10 proc. we wrześniu). Za nim plasowały się Max – 11,39 proc. (11,11 proc. we wrześniu) oraz TVP VOD i TVP Go – 7,06 proc. (8,13 proc. we wrześniu).
Dane: Mediapanel PBI/Gemius.
Czytaj też: Tomasz Wolny zadebiutował w Kanale Zero. Wcześniej rozstał się z TVP
(MNIE, 13.11.2024)